PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa kwalifikacyjna + jakiś test...

  • 1. Data: 2003-05-23 15:34:21
    Temat: Rozmowa kwalifikacyjna + jakiś test...
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl>

    .. na przedstawiciela handlowego.
    Ktos moze przeszedl taka rozmowe pomyslnie lub nie ? Czego sie wystrzegac,
    jakie cechy wyeksponowac ?
    Dzieki

  • 2. Data: 2003-05-23 19:23:57
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna + jakiś test...
    Od: "Robert S." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Spiderman" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > .. na przedstawiciela handlowego.
    > Ktos moze przeszedl taka rozmowe pomyslnie lub nie ? Czego sie wystrzegac,
    > jakie cechy wyeksponowac ?
    > Dzieki

    Dziś przeszedłem na 2 takie rozmowy całkiem śmiesznie to wyglądało ,
    oczywiście w obydwóch sugerowali samo zatrudnienie jedna z firm okazała się
    wielce wspaniałomyślna i obiecywali mi , iż pierwsze zarobione przeze mnie
    pieniądze dostanę już po 2 może 3 miesiącach od rozpoczęcia pracy :)))))).
    Przecież na początku będą mnie szkolić więc to nie będzie dochodowy interes
    wręcz przeciwnie ponoszą z tego tytułu olbrzymie koszty itd.. Czekałem tylko
    na moment kiedy powiedzą ile będę im musiał zapłacić za to , że pozwolą mi
    pracować w firmie .
    Pytałeś o cechy jakie wyeksponować , już Ci mówię : idiotyzm , naiwność itd.
    wtedy napewno dostaniesz tą pracę , oczywiście jeżeli zwrócisz puźniej
    koszty szkolenia :))))))))))))))
    Pozdrawiam i życzę powodzenia
    Robert S.

  • 3. Data: 2003-05-23 19:42:47
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

> [...]
    itd.
    > wtedy napewno dostaniesz tą pracę , oczywiście jeżeli zwrócisz puźniej

    gdzie są takie wspaniałe firmy ?
    :)

  • 4. Data: 2003-05-23 23:44:23
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl>

    hehe czyli pozostaje wziecie udzialu w tej loterii, sluchaj a moze oni w
    lape chcieli? To takie modne ostatnio a przyklad z gory idzie ;)))

  • 5. Data: 2003-05-24 10:11:41
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

    > hehe czyli pozostaje wziecie udzialu w tej loterii, sluchaj a moze oni w
    > lape chcieli? To takie modne ostatnio a przyklad z gory idzie ;)))

    własnie sie - wywnioskowałem czytając tę grupę
    że moze niedługo pojawią się bilety na rozmowy rekrutacyjne
    :)

  • 6. Data: 2003-05-25 07:19:10
    Temat: Odp: Rozmowa kwalifikacyjna + jakiś test...
    Od: "Andrzej Olszewski" <a...@d...pl>

    Z rozmowami na przedstawiciela moim skromym zdaniem
    jest bardzo ciekawie, zazwyczaj to szukaja kogos kto
    bedzie pracowal tylko na sama prowizje, ewentualnie na umowe
    zlecenie, o etacie mozesz zapomniec.
    Tak osobiscie to bardzo milo mi sie rozmawia na takiej
    rozmowie, wyglada to mniej wiecej jak taki teatrzyk o
    tytule "obiecanki cacanki" albo "nagroda w raju".
    Oni mi obiecuja ,ze jak popracuje 3 miesiace na prowizje
    to potem podpiszemy umowe i bede dostawal podstawe,
    a Ja im obiecuje, ze po 3 miesiacach przejdziemy na prowizje
    i wtedy dopiero bede pieniadze wielkie zarabial,
    a na poczatku chcialbym dostawac podstawe, poniewaz
    przeciez sie wdrażam, zaznajamiam z produktem i tam
    takie inne bujdy....
    A swistak siedzi i zawija w te sreberka.
    Juz mnie powoli nudzi ten cyrk, czesto sie zdarza, ze jade na
    rozmowe na drugi koniec trojmiasta, okazuje sie ze Pan X
    nawet nie przeczytal mojego Cv, a zaprasza mnie na rozmowe.
    Pozdr.
    Andrzej.

    Użytkownik Robert S. <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:balsdj$mn5$...@n...onet.pl...

  • 7. Data: 2003-05-25 09:27:48
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 23 May 2003 17:34:21 +0200, Spiderman wrote:

    > .. na przedstawiciela handlowego.
    > Ktos moze przeszedl taka rozmowe pomyslnie lub nie ? Czego sie wystrzegac,
    > jakie cechy wyeksponowac ?
    > Dzieki

    Przeszedlem wiele takich rozmow, kilka pomyslnie. Oczywiscie, wbrew temu co
    pisali przedmowcy, sa firmy ktore zatrudniaja na etat, daja podstawe itd.
    Wszystko zalezy od firmy. Glowne cechy jakie nalezy wyeksponowac to:
    kreatywnosc (np. dostaniesz pytanie: "Co mozna zrobic z kartka papieru,
    oprocz pisania na niej? Podaj 10 przykladow", umiejetnosc sprzedazy (tak,
    glupia scenka z dlugopisem!) i dobry kontakt z rozmowca (zwroc uwage na
    mowe swojego ciala, badz usmiechniety, nie wygladaj na zestresowanego).
    Jesli masz jeszcze jakies pytania to pisz. I powodzenia! :)

    --
    Tobi
    [-] email: t...@p...onet.pl --- Gadu-Gadu: 414964 [|] |. |