PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa kwalifikacyjna + jakiś test... › Odp: Rozmowa kwalifikacyjna + jakiś test...
    From: "Andrzej Olszewski" <a...@d...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Rozmowa kwalifikacyjna + jakiś test...
    Date: Sun, 25 May 2003 09:19:10 +0200

    Z rozmowami na przedstawiciela moim skromym zdaniem
    jest bardzo ciekawie, zazwyczaj to szukaja kogos kto
    bedzie pracowal tylko na sama prowizje, ewentualnie na umowe
    zlecenie, o etacie mozesz zapomniec.
    Tak osobiscie to bardzo milo mi sie rozmawia na takiej
    rozmowie, wyglada to mniej wiecej jak taki teatrzyk o
    tytule "obiecanki cacanki" albo "nagroda w raju".
    Oni mi obiecuja ,ze jak popracuje 3 miesiace na prowizje
    to potem podpiszemy umowe i bede dostawal podstawe,
    a Ja im obiecuje, ze po 3 miesiacach przejdziemy na prowizje
    i wtedy dopiero bede pieniadze wielkie zarabial,
    a na poczatku chcialbym dostawac podstawe, poniewaz
    przeciez sie wdrażam, zaznajamiam z produktem i tam
    takie inne bujdy....
    A swistak siedzi i zawija w te sreberka.
    Juz mnie powoli nudzi ten cyrk, czesto sie zdarza, ze jade na
    rozmowe na drugi koniec trojmiasta, okazuje sie ze Pan X
    nawet nie przeczytal mojego Cv, a zaprasza mnie na rozmowe.
    Pozdr.
    Andrzej.

    Użytkownik Robert S. <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:balsdj$mn5$...@n...onet.pl...