PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa kwalifikacyjna, a błedy konfiguracyjne › Rozmowa kwalifikacyjna, a błedy konfiguracyjne
    From: "Maciek" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Rozmowa kwalifikacyjna, a błedy konfiguracyjne
    Date: Sun, 22 Sep 2002 23:55:10 +0200

    Witam,

    Nie wiem czy dobrze trafiłem, ale wydaje mi się iż ta grupa jest w miarę
    odpowiednia.
    Mam pytanie odnośnie pewnej dość ciekawej kwestii. Otóż jutro mam się
    udać na rozmowę kwalifikacyjną do pewnej firmy, ukrywać nie będę, że
    jednym z wymagań była znajomość sztuki hakerskiej :-)
    Z ciekawości siedząć nocką szukałem informacji na temat tej właśnie
    firmy, coś mnie zaintrygowało pewne pole ich formularza na stronie
    firmowej.
    Niestety okazało się iż aplikacja nie jest odporna na pewien rodzaj
    zapytań i pozwala na zalogowanie się z bardzo wysokimi uprawnieniami do
    tej aplikacji.

    Myślicie, że na rozmowie kwalifikacyjnej powinienem o tym wspomnieć czy
    może lepiej się nic nie odzywać?!?
    Czy może to zostać źle postrzeżone przez być może przyszłego pracodawcę,
    czy może być wykorzystane jako przyznanie się do winy?

    --
    Pozdrowienia
    Maciek