PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa kwalifikacyjna, a błedy konfiguracyjne › Re: Re: Rozmowa kwalifikacyjna, a błedy konfiguracyjne
  • Data: 2002-09-23 08:38:40
    Temat: Re: Re: Rozmowa kwalifikacyjna, a błedy konfiguracyjne
    Od: "Maciek" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    "artur dyksinski" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:3d8ebe9a.3002721@news.gazeta.pl...

    > Tak was czytam Panowie i oczom nie wierze...
    > Czy to jakas epidemia otepienia czy co?
    > Przeanalizujmy ten watek:
    > 1. Facet napisal ze sie wlamal do firmy w której szuka pracy.
    > 2. Napisal o tym na publiczna grupe dyskusyjna

    Widzę, że chyba lewą nogą wstałeś z łózia. Twój problem :-)
    Poczytaj jeszcze raz co napisałem. Stoi tam jak wół, że aplikacja
    pozwala na to, a nie że to wykorzystałem, nigdzie nikt nie pisze o
    włamywaniu. Czy Ty rzeczywiście jesteś aż tak naiwny?!?
    Jeśli chcesz to zgłaszaj, a jak coś znajdziesz to zapewniam Cię, że
    bedzie to bardzo daaaleko z polski :-)

    Maciek