PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa kwalifikacyjna, a błedy konfiguracyjne › Re: Rozmowa kwalifikacyjna, a błedy konfiguracyjne
  • Data: 2002-09-22 22:03:09
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna, a błedy konfiguracyjne
    Od: "Maciek" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    news:amlec9$4qm$1@news.onet.pl...

    > Oczywiscie ze mow :)
    > Na zasadzie (jesli sie spytaja o te umiejtnosci)
    > ze a chociazby na waszej stronie znalazlem taki
    > a taki blad pozwalajacy to i to..

    Czy aby na pewno?!?
    Nie znam tych ludzi, nie wiem jak mogą zareagować na taką informację.
    Może w trakcie rozmowy będę wstanie podjąć decyzję. Niestety jest to
    dość śliski temat i różnie może być.
    Sporo ostatnio było przewałów właśnie z ostrzeganiem kogoś odnośnie
    nieprawidłowości w konfiguracjach systemów.

    Maciek