PracaGrupypl.praca.dyskusjeRoboty publiczne › Roboty publiczne
    From: "xterm" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Roboty publiczne
    Date: Mon, 21 Jul 2003 15:21:23 +0200

    Witam.
    Od 6 miesiecy pracuje w pewnym urzedzie na zasadzie robot publicznych. Nie
    powiem zeby mi to odpowiadalo. Zajmuje sie administracja sieciami ze
    szczegolnym uwzglednieniem bezpieczenstwa sieciowego. Tutaj jednak praca
    jest inna (resetowanie kompow, kopiowanie plikow, naprawianie drukarek,
    wpisywanie tebelek itede) Wszyscy sie wysluguja. Robie prace ktora powinna
    byc wykonywana przez innych. Wiem, ze beda chcieli mi przedluzyc umowe o
    nastepne 6 miesiecy, a pozniej znowu o 6 itd. Czy ma to jakis sens?
    Przychodze z pracy maksymalnie wykonczony. Nie mam czasu na poszerzanie
    wiedzy z mojej dziedziny. Za rok nie bede juz sie kompletnie liczyl na rynku
    pracy. Pozniej zostanie mi tylko ta robota bo nigdzie indziej z takim
    doswiadczeniem mnie nie przyjma. Co robic?
    Wiadomo praca jest... ale za marne pieniadze i nie w moim typie.

    Pozdrawiam.