PracaGrupypl.praca.dyskusjeRoboty publiczne › Re: Roboty publiczne
  • Data: 2003-07-22 08:52:51
    Temat: Re: Roboty publiczne
    Od: "xterm" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze jedno. Taka praca to moze i ma sens dla mnie mlodego czlowieka,
    ktory dopiero zaczyna zycie, ale tylko wtedy gdy pozwala sie rozwijac i
    uczy. Ja moglbym tak pracowac jakbym mial 50 na karku, nie zalezaloby mi na
    zdobywaniu wiedzy. Ot tak pociagnac do emeryturki. Jednakze trzeba cos z tym
    zrobic. Trzeba w siebie uwierzyc. W ciagu tych 6 miesiecy mialem oferty z
    ktorych moglem skorzystac. Niestety nie mialem czasu na spotkanie sie z
    pracodawcami. Cudem pozwalaja mi jechac na slub na ktorym jestem swiadkiem.
    1 dzien. Wiem ze gdzies indziej moge miec jeszcze gorzej. Moge robic 12
    godzin dziennie, w weekendy bez urlopow. Ale chociaz czegos bym sie nauczyl
    co pozwoliloby mi zaistniec na rynku pracy. A taka wegetacja tutaj nic
    dobrego mi nie da. Nawet pieniedzy. Chociaz fakt. Stac mnie na oplacenie
    rachunkow :P
    Pozdr.