PracaGrupypl.praca.dyskusje › Roboty publiczne

  • 1. Data: 2003-07-21 13:21:23
    Temat: Roboty publiczne
    Od: "xterm" <r...@w...pl>

    Witam.
    Od 6 miesiecy pracuje w pewnym urzedzie na zasadzie robot publicznych. Nie
    powiem zeby mi to odpowiadalo. Zajmuje sie administracja sieciami ze
    szczegolnym uwzglednieniem bezpieczenstwa sieciowego. Tutaj jednak praca
    jest inna (resetowanie kompow, kopiowanie plikow, naprawianie drukarek,
    wpisywanie tebelek itede) Wszyscy sie wysluguja. Robie prace ktora powinna
    byc wykonywana przez innych. Wiem, ze beda chcieli mi przedluzyc umowe o
    nastepne 6 miesiecy, a pozniej znowu o 6 itd. Czy ma to jakis sens?
    Przychodze z pracy maksymalnie wykonczony. Nie mam czasu na poszerzanie
    wiedzy z mojej dziedziny. Za rok nie bede juz sie kompletnie liczyl na rynku
    pracy. Pozniej zostanie mi tylko ta robota bo nigdzie indziej z takim
    doswiadczeniem mnie nie przyjma. Co robic?
    Wiadomo praca jest... ale za marne pieniadze i nie w moim typie.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-07-21 19:58:34
    Temat: Re: Roboty publiczne
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik "xterm" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wpisywanie tebelek itede) Wszyscy sie wysluguja. Robie prace ktora powinna
    [ciach]

    Czlowieku zalisz sie czy co - jak Ci nie pasuje to szukaj innej roboty.

    --
    Pozdro
    Da:-)Za
    GG#2164759
    d...@w...pl

  • 3. Data: 2003-07-22 05:42:51
    Od: "xterm" <r...@w...pl>

    > Czlowieku zalisz sie czy co - jak Ci nie pasuje to szukaj innej roboty.

    Nie zale sie tylko mam dylemat.

  • 4. Data: 2003-07-22 05:54:41
    Od: "xterm" <r...@w...pl>

    Tak poz tym to moze zle zadalem pytanie?
    W jaki sposob pracodawcy patrza na tego typu doswiadczenie?
    Czy po roku czasu nie wypadne z rynku pracy w mojej dziedzinie?
    Czy po roku pracy w takich warunkach jest wieksza szansa na zdobycie lepszej
    pracy?

    Pozdr

  • 5. Data: 2003-07-22 05:55:47
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    > Nie zale sie tylko mam dylemat.

    Rozejrzyj sie za inna praca - skoro ta Ci nie odpowiada. Inna sprawa, ze w
    dzisiejszych czasach to nie takie latwe.

    --
    Pozdro
    Da:-)Za
    GG#2164759
    d...@w...pl

  • 6. Data: 2003-07-22 06:14:08
    Od: "xterm" <r...@w...pl>

    > Rozejrzyj sie za inna praca - skoro ta Ci nie odpowiada. Inna sprawa, ze w
    > dzisiejszych czasach to nie takie latwe.

    Wlasnie... Albo zaryzykowac albo dalj ciagnac. Ja raczej zaryzykuje i
    poszukam sobie czegos innego. Chyba ze zaproponuja mi etat (1% szans bo
    podobno nie maja kasy :P).
    Mozna sobie pomyslec: nie sadze, zeby rynek pracy w ciagu 2 lat sie zmienil,
    takze teraz czy pozniej bede mial taka sama szanse na podjecie innej pracy.
    Wole wiec zrezygnowac i miec chociaz czas na szukanie pracy i doksztalcanie
    sie we wlasnym zakresie. Do tej pory bylo z tym bardzo ciezko z powodu
    wolnego czasu (dojezdzam do roboty).
    Pozdrawiam.

    P.S. Widze ze tez chyba w pracy?? ;]

  • 7. Data: 2003-07-22 08:18:10
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    nawet nie masz pojecia co bym oddal zeby miec twoja robote - a tez jestem
    informatykiem po studiach z 10 letnim stazem pracy, od 4 miesiecy
    bezrobotnym

  • 8. Data: 2003-07-22 08:41:03
    Od: "xterm" <r...@w...pl>

    Użytkownik "przemo77" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > nawet nie masz pojecia co bym oddal zeby miec twoja robote - a tez jestem
    > informatykiem po studiach z 10 letnim stazem pracy, od 4 miesiecy
    > bezrobotnym

    Informatyk to pojecie zbyt ogolne. Ja moge powiedziec ze nim nie jestem.
    Bardziej pasuje do administratora sieci i programisty. Jesli zostane w tej
    robocie to cala moja wiedza nie praktykowana sie ulotni. Ale wiem jak to
    jest. Sa ciezkie czasy. O prace bardzo trudno. Albo bede tyral za przez pol
    zycia za minimalna krajowa, albo postanowie ze cos z tym zrobie. Na dobry
    zarobek nie mam co tutaj liczyc bo juz glownego informatyka maja i na bank
    posiedzi tutaj do emeryturki. A gdzie rodzina, dom.... pozostaje chyba tylko
    wyjazd za granice. Ale tez za co?

  • 9. Data: 2003-07-22 08:52:51
    Od: "xterm" <r...@w...pl>

    Jeszcze jedno. Taka praca to moze i ma sens dla mnie mlodego czlowieka,
    ktory dopiero zaczyna zycie, ale tylko wtedy gdy pozwala sie rozwijac i
    uczy. Ja moglbym tak pracowac jakbym mial 50 na karku, nie zalezaloby mi na
    zdobywaniu wiedzy. Ot tak pociagnac do emeryturki. Jednakze trzeba cos z tym
    zrobic. Trzeba w siebie uwierzyc. W ciagu tych 6 miesiecy mialem oferty z
    ktorych moglem skorzystac. Niestety nie mialem czasu na spotkanie sie z
    pracodawcami. Cudem pozwalaja mi jechac na slub na ktorym jestem swiadkiem.
    1 dzien. Wiem ze gdzies indziej moge miec jeszcze gorzej. Moge robic 12
    godzin dziennie, w weekendy bez urlopow. Ale chociaz czegos bym sie nauczyl
    co pozwoliloby mi zaistniec na rynku pracy. A taka wegetacja tutaj nic
    dobrego mi nie da. Nawet pieniedzy. Chociaz fakt. Stac mnie na oplacenie
    rachunkow :P
    Pozdr.

  • 10. Data: 2003-07-22 10:28:33
    Od: piotrr <p...@p...pl>

    xterm wrote:

    > Mozna sobie pomyslec: nie sadze, zeby rynek pracy w ciagu 2 lat sie zmienil,
    hmmm... rynek pracy w ciągu ostatnich dwóch lat zmienił się diametralnie

    /p