PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rigall

  • 1. Data: 2007-02-18 22:54:50
    Temat: Rigall
    Od: "Andzia" <a...@i...net.pl>

    Witam
    Interesuje mnie firma RIGALL, tj. dystrybutor kart kredytowych dla CITI
    Banku. Czy ktoś z szanownych grupowiczów jest w stanie podać mi jakieś
    informacje na ten temat? Zarobki, atmosfera w firmie, szkolenia itp.
    Z góry dziękuję za wszelkie informacje.
    Andzia

  • 2. Data: 2007-02-22 09:42:14
    Temat: Re: Rigall
    Od: pinki <p...@3...delete.com>

    Użytkownik Andzia napisał:
> [...]
    > Banku. Czy ktoś z szanownych grupowiczów jest w stanie podać mi jakieś
    > informacje na ten temat? Zarobki, atmosfera w firmie, szkolenia itp.

    nie polecam
    czesta rotacja pracownikow, przekrety, obiecuja duzo a w rzeczywistosci
    niezla sciema
    pinki