PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rekrutacja Philip Morris na stanowisko Przedstawiciela Handlowego.

  • 1. Data: 2004-03-05 16:45:29
    Temat: Rekrutacja Philip Morris na stanowisko Przedstawiciela Handlowego.
    Od: "Minon" <minon<kasuj_to>@o2.pl>

    Witam!

    Jak wygląda rekrutacja na stanowisko Philip Morris na stanowisko
    Przedstawiciela Handlowego? Interesuje mnie proces rekrutacji
    i wrażenia jakie macie po kontaktach z tą firmą?

    Pozdrawiam
    Minon

  • 2. Data: 2004-03-05 17:26:40
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Jeżeli chodzi o rekrutacje to nie wiem ale atmosfera pracy jest b.nie
    ciekawa.............

    Pozdr.
    TS

    Użytkownik "Minon @o2.pl>" <minon<kasuj_to> napisał w wiadomości

  • 3. Data: 2004-03-05 17:28:06
    Od: "Minon" <minon<kasuj_to>@o2.pl>

    Użytkownik "Tony_Soprano" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli chodzi o rekrutacje to nie wiem ale atmosfera pracy jest b.nie
    > ciekawa.............

    Mozna wiedziec dlaczego?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-03-05 17:30:43
    Od: "Marcmonk" <m...@o...pl>

    Philips to ja ci odradzam, ja nazywam ich firma pasozytnicza poprostu sa
    beznadziejni, ich polityka kadrowa jest naprawde do d..........

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-03-05 17:33:31
    Od: "Minon" <minon<kasuj_to>@o2.pl>

    Użytkownik "Marcmonk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Philips to ja ci odradzam, ja nazywam ich firma pasozytnicza poprostu sa
    > beznadziejni, ich polityka kadrowa jest naprawde do d..........

    Jakies konkrety?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-03-05 17:39:55
    Od: "Marcmonk" <m...@o...pl>

    > Jakies konkrety?

    1. niewykrztalcona pseudo kadra kierownicza, ktora tylko sie czepia. sam
    domyslasz sie co to oznacza
    2. nastawienie tylko na zysk, nic pozatym sie nie liczy a juz pracownik
    napewno nie
    3. podejscie w stylu jak ci sie nie podoba to..........................

    naprawde niepolecam

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-03-05 21:31:07
    Od: "Misiek" <m...@p...net>

    Marcmonk wrote:

    > 1. niewykrztalcona pseudo kadra kierownicza, ktora tylko sie czepia.
    > sam domyslasz sie co to oznacza

    Chodzi o parlament PL?

    > 2. nastawienie tylko na zysk, nic pozatym sie nie liczy a juz
    > pracownik napewno nie

    A w ktorej firmie jest inaczej? Wg mnie takiej nie ma...

    > 3. podejscie w stylu jak ci sie nie podoba
    > to..........................

    Najzdrowsze podejscie do zycia. Kazdy je stosuje, dlaczego wiec firma nie?

  • 8. Data: 2004-03-05 22:17:52
    Od: "Minon" <minon<kasuj_to>@o2.pl>

    Użytkownik "Misiek" <m...@p...net> napisał w wiadomości

    > Chodzi o parlament PL?

    > A w ktorej firmie jest inaczej? Wg mnie takiej nie ma...

    > Najzdrowsze podejscie do zycia. Kazdy je stosuje, dlaczego wiec firma nie?

    Popieram. Wszedzie gdzie pracowalem liczyly sie wyniki (wszelkie), a nie
    slodkie pierdzenie:) W dzisiejszych czasach to pracodawca ma wiekszosc
    atutow w rece, wiec trzeba je przyjac, albo siedziec w domu i narzekac na
    system...

    Pozdrawiam grupowiczow

  • 9. Data: 2004-03-05 23:08:48
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Fri, 5 Mar 2004 17:45:29 +0100, gdy "Minon"
    <minon<kasuj_to>@o2.pl> napisał:

    >Witam!
    >
    >Jak wygląda rekrutacja na stanowisko Philip Morris na stanowisko
    > Przedstawiciela Handlowego? Interesuje mnie proces rekrutacji
    >i wrażenia jakie macie po kontaktach z tą firmą?

    Po pół roku będziesz wiedział wszystko o dziwnych sposobach palenia
    papierosów. ktoś kto przeszedł przez tę firmę kiedys mi pokazywał.
    Prawie że iluzjonista ;)

    r.