PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv ukrycie danych

  • 1. Data: 2004-03-05 13:56:50
    Temat: cv ukrycie danych
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    Witam,

    Obecnie pracuje w pewnej firmie i zalozmy ze chce zmienic prace i rozsylam
    swoje CV do roznych firm czy moge w jakis sposob ukryc zataic (nie wpisywac)
    nazywy firmy w ktorej obecnie pracuje, ale piszac na jakim stanowisku
    pracuje odkiedy czym sie tam zajmuje

    a drugie pytanie czy moge podac inne nazwisko w celu ukrycia siebie przed
    obecnym pracodawca?

    dziekuje

  • 2. Data: 2004-03-05 14:25:14
    Temat: Re: cv ukrycie danych
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik piotr napisał:
> [...]
    > nazywy firmy w ktorej obecnie pracuje, ale piszac na jakim stanowisku

    Mozesz ogolnie "duza firma branzy chemicznej"
    > a drugie pytanie czy moge podac inne nazwisko w celu ukrycia siebie przed
    > obecnym pracodawca?

    jak dojdzie do rozmowy, to wyjdzie ze krecisz cos...wrazenie moze byc
    nieciekawe. Jesli podasz pseudonimm z kolei...wg mnie pierwszy kandydat
    do kosza