PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarządzanie nieruchomościami a może administracja ?

  • 1. Data: 2004-03-05 13:44:46
    Temat: Zarządzanie nieruchomościami a może administracja ?
    Od: "MENzKrakowa" <d...@o...pl>

    Jako ,że człowiek 3-4 razy w zyciu musi zmienić nawet całkowicie profil
    wykonywanej pracy mam pytanko.Sytuacja w handlu nie wygląda zbyt różowo więc
    trzeba sie chyba delikatnie mówiąc wycofać.Coś mnie korci by zająć sie
    własnie zarządzaniem a może administracją nieruchomości.Czy to dobry pomysł no
    i jakie progi trzeba przełamać by sprawdzic ten teren ???
    Drodzy nauci dajcie wskazówkę od czego zacząć ,z czym muszę sie liczyć i do
    kogo sie udać albo do jakiej instytucji by zaspokoić wstępną wiedzę na ten
    temat.A może ktos juz ma doświadczenia w tej branży - z chęcia nawiążę
    kontakt.Jestem z Krakowa. Dzięki za zainteresowanie i re !

  • 2. Data: 2004-03-05 17:32:29
    Od: "Katarzyna Sokół" <Kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl>

    Pomysł dobry:-)

    Moja znajoma właśnie weszła w ten rynek. Zaczęła od działalności w swojej
    wspólnocie mieszkaniowej (była w zarządzie), później zaproponowali jej pracę
    jako administrator osiedla. Teraz robi licencje zarządcy:)
    Z tego co z nią rozmawiałam to do tej pracy trzeba mieć anielską
    cierpliwość - mieszkańcy są różni a swoje wszystkie żale wylewają właśnie do
    administratorze.

    Życzę powodzenia

    --
    Kasik