PracaGrupypl.praca.dyskusje › Reklama na dzialke

  • 1. Data: 2002-07-24 09:02:38
    Temat: Reklama na dzialke
    Od: "ert" <y...@w...pl>

    Mamy nastepujaca sytuacje: sasiadka ma dzialke na ktorej gotowa jest
    postawic tablice reklamowa. Ja wybieram sie do agencji reklamowej, obgaduje
    sprawe i po pozytywnym rozpatrzeniu, wedruje do sasiadki by zaproponowac jej
    uklad. Ona sie zgadza. Czy moge z czegos takiego czerpac korzysci w postaci
    miesiecznej kwoty w odpowiedniej wysokosci (za w/w reklame agencja placi
    miesiecznie wynagrodzenie)? A jesli tak to jakiego procentu moge sie domagac
    i czy moge miec pewnosc, ze sasiadka mnie nie zrobi na szaro? W konia moze
    mnie tez zrobic sama agencja - przyjda, sprawdza teren i poleca do tamtej
    zamiast do "posrednika" (czyli mnie) :). Jak to najlepiej rozegrac?

  • 2. Data: 2002-07-24 10:07:24
    Temat: Re: Reklama na dzialke
    Od: "Krzysiek" <K...@D...prv.pl>

> [...]
    > mnie tez zrobic sama agencja - przyjda, sprawdza teren i poleca do tamtej
    > zamiast do "posrednika" (czyli mnie) :). Jak to najlepiej rozegrac?

    a nie jest tak że to Ty chcesz zrobic sąsiadke na szaro ?? :)))

  • 3. Data: 2002-07-24 10:44:03
    Od: "irek" <i...@g...pl>

    Użytkownik ert <y...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ahlse4$gr$...@n...tpi.pl...
    W konia moze
    > mnie tez zrobic sama agencja - przyjda, sprawdza teren i poleca do tamtej
    > zamiast do "posrednika" (czyli mnie) :). Jak to najlepiej rozegrac?

    skoro to jej teren i to na jej terenie stoi reklama to nie sadze zeby Ci sie
    nalezaly jakies pieniadze co miesiac
    jedynie w dowod wdziecznosci mogla by Ci raz sasiadka zaplacic jak Ty to
    nazywasz "za posrednictwo" ale to tez sprawa duskusyjna moze ale nie musi

    pozdr
    irek

  • 4. Data: 2002-07-24 13:07:10
    Od: <k...@p...onet.pl>

    >Jak to najlepiej rozegrac?

    Kup od niej dzialke;)
    Krzysztof

  • 5. Data: 2002-07-24 14:42:46
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Krzysiek <K...@D...prv.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ahlu7i$ghv$...@n...tpi.pl...
    > domagac
    > >
    > a nie jest tak że to Ty chcesz zrobic sąsiadke na szaro ?? :)))

    Czy ona sama w tej chwili ma jakieś dochody z takiej reklamy?
    Nie - bo (do wyboru):
    -nie wpadło jej to głowy
    -nie umie negocjować
    -nie ma znajomości w agencji reklamowej
    -nie wierzy, że się uda, więc nie chce jej sie biegać i załatwiać

    Fakt jest taki, że w tej chwili nie ma nic. A dzięki temu pośrednikowi może
    mieć coś. Dlaczego pobieranie opłaty za takie pośrednictwo uważasz za
    robienie sąsiadki na szaro?

  • 6. Data: 2002-07-24 14:48:03
    Od: "Rafal" <?@?.?>

> [...]
    > nazywasz "za posrednictwo" ale to tez sprawa duskusyjna moze ale nie musi

    Oczywiście, że nie musi, ale jeżeli sie nie zgodzi to nie będzie miała nic.
    A tak to po zapłaceniu prowizji za pośrednictwo będzie miała stały dochód.
    Uważasz, że to nieuczciwy interes?

    Czy jedynie właściel terenu ma zarobić? Koszt dzierżawy terenu to jedno, ale
    koszt załatwienia takiej reklamy, namówienia agencji reklamowej na
    postawienie tablicy własnie tutaj, kontakty itp.. to są również koszty
    nazywane kosztami sprzedaży.
    A ponieważ właścicielka terenu sama z siebie tego nie robi, więc może
    opłaciłoby się jej płacić prowizję co miesiąc i w zamian mieć stały dochód z
    dzierżawy terenu.

    Rafał