PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w firmie farmaceutycznej

  • 1. Data: 2002-07-24 06:31:46
    Temat: Praca w firmie farmaceutycznej
    Od: bluer <b...@p...fm>

    Witam

    Czy ma ktos jakies doswiadczenia w pracy jako przedstawiciel medyczny
    firmy farmaceutycznej. Jaki maja stosunek do ludzi po rehabilitacji,
    jakie sa przecietne zarobki na tym stanowisku i jest tam duza rotacja
    ludzi?
    Dzieki za wszelkie informacji

    Pozdrawiam
    b...@p...fm

  • 2. Data: 2002-07-24 14:17:38
    Temat: Re: Praca w firmie farmaceutycznej
    Od: "PZ" <p...@m...com>

    Uzytkownik "bluer" <b...@p...fm> napisal w wiadomosci
> [...]
    > firmy farmaceutycznej. Jaki maja stosunek do ludzi po rehabilitacji,
    > jakie sa przecietne zarobki na tym stanowisku i jest tam duza rotacja
    Witam

    Jestem informatykiem w takiej firmie i wiem, ze rotacja jest duza, bo ciagle
    mam wydawac sporzet jednym, a zabierac drugim:-) Jak nie chcesz byc
    wyrotowana to jak jedziesz do centrali to bierz zawsze zwolnienie z data
    wsteczna:-)(wkoncu znacie tylu lekarzy).

    Hmm, jestes po rehabilitacji, jak mozesz jezdzic samochodem i nosic kompa
    5kg i plecak dlugopisow, polarow, innych pierdol to stosunek bedzie chyba
    ok.

    PZ
    PS. A dla mnie dopiero po pol roku bedziesz wspolpracownikiem (przedtem
    tylko loginem w systemie)