PracaGrupypl.praca.dyskusjeReklama na dzialke › Re: Reklama na dzialke
    From: "Rafal" <?@?.?>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Reklama na dzialke
    Date: Wed, 24 Jul 2002 16:42:46 +0200

    Użytkownik Krzysiek <K...@D...prv.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ahlu7i$ghv$...@n...tpi.pl...
    > domagac
    > >
    > a nie jest tak że to Ty chcesz zrobic sąsiadke na szaro ?? :)))

    Czy ona sama w tej chwili ma jakieś dochody z takiej reklamy?
    Nie - bo (do wyboru):
    -nie wpadło jej to głowy
    -nie umie negocjować
    -nie ma znajomości w agencji reklamowej
    -nie wierzy, że się uda, więc nie chce jej sie biegać i załatwiać

    Fakt jest taki, że w tej chwili nie ma nic. A dzięki temu pośrednikowi może
    mieć coś. Dlaczego pobieranie opłaty za takie pośrednictwo uważasz za
    robienie sąsiadki na szaro?