PracaGrupypl.praca.dyskusje › niewykorzystany urlop a rozwiązanie umowy na czas określony

  • 1. Data: 2003-10-03 07:47:05
    Temat: niewykorzystany urlop a rozwiązanie umowy na czas określony
    Od: " kiwiki" <k...@N...gazeta.pl>

    Witajcie,
    mam pytanie. Co się dzieje z niewykorzystanym urlopem, jeśli umowa na czas
    określony zostaje rozwiązana za porozumieniem stron?
    Czy normalnie "przechodzi" na kolejnego pracodawcę (a jeśli nie ma jeszcze
    tego "kolejnego"?) Czy też trzeba od tego obecnego, a właściwie byłego,
    jeszcze to wyegzekwować?
    Będę wdzięczny za odpowiedź.
    Pozdrawiam
    kiwiki

  • 2. Data: 2003-10-03 08:00:04
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik " kiwiki" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tego "kolejnego"?) Czy też trzeba od tego obecnego, a właściwie byłego,

    Urlop owinienes wyezgezkwoac od bylego pracodawcy czy to w postaci
    'wykorzystania go' czy tez ekwiwalentu.

    m.

  • 3. Data: 2003-10-03 08:06:15
    Od: " kiwiki" <k...@N...gazeta.pl>

    magia/maggie <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał(a):

    > Urlop owinienes wyezgezkwoac od bylego pracodawcy czy to w postaci
    > 'wykorzystania go' czy tez ekwiwalentu.
    >
    > m.

    Dzięki.
    Ale co zrobić, jeśli pracownik dogadał się z pracodawcą na rozwiązanie umowy
    z miesięcznym okresem wypowiedzenia bez obowiązku świadczenia pracy?
    kiwiki

  • 4. Data: 2003-10-03 08:26:11
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

> [...]
    umowy
    > z miesięcznym okresem wypowiedzenia bez obowiązku świadczenia pracy?

    Dalej uwazam, ze w trakcie wypowiedzenia powinienes albo wykorzystac
    proporcojnalny urlop, albo powinies dostac dodatkowa kase.
    jesli juz jestes na wypowiedzeniu to zadaj kasy. Pracodawcy w papierkach
    musi sie wszystko zgadzac, wiec jesli ty ten urlop sobie odposcisz to on i
    tak wpisze Ci w papiery u siebie ze albo go wziales albo ze Ci wyplacil.

    Co do nastepnego pracodawcy, to on da ci tylko tyle urlopu ile
    proporcjonalnie ci sie nalzey, nic wiecej.

    m.

  • 5. Data: 2003-10-03 10:41:27
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    kiwiki napisał:

    > Ale co zrobić, jeśli pracownik dogadał się z pracodawcą na rozwiązanie umowy
    > z miesięcznym okresem wypowiedzenia bez obowiązku świadczenia pracy?
    > kiwiki

    To pracodawca sam sobie strzelił kuku. To już kwestia "przyzwoitości",
    czy pracownik będzie dochodził ekwiwalentu, czy nie - wykorzystując
    "niepoczytalność" pracodawcy. ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)