PracaGrupypl.praca.dyskusje › Referencje - asystentka dyrektora w dziale programistów

  • 1. Data: 2002-11-19 10:35:45
    Temat: Referencje - asystentka dyrektora w dziale programistów
    Od: "Monika Stokłuka" <m...@w...pl>

    czy ktos moze udostepnic przykladowe referencje na stanowisko - Asystentka
    dyrektora:)))))))))))))))))))))))))))Czekam

  • 2. Data: 2002-11-19 11:54:19
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl>

    > czy ktos moze udostepnic przykladowe referencje na stanowisko - Asystentka
    > dyrektora:)))))))))))))))))))))))))))Czekam

    Nie bardzo rozumiem: jak mozna UDOSTEPNIC referencje ?!?!?

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz, Krakow

  • 3. Data: 2002-11-19 12:31:42
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Leszek.Pawlisz <l...@p...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ard8lf$gn6$...@n...tpi.pl...
    > Nie bardzo rozumiem: jak mozna UDOSTEPNIC referencje ?!?!?

    No ...zrzekasz się swojego doświadczenia na rzecz innej osoby :-).
    A do tego powinieneś poinformować swoich byłych szefów, że zmieniłeś
    nazwisko i że gdyby ktoś ich kiedyś pytał o Panią X, to żeby mówili o Tobie
    :-)

    A dla Moniki - najlepiej wypisz cechy (skoro na asystentkę to powinno być -
    "umiem robić wszystko", bo to właśnie robią asystenci), którymi chciałabyś
    się pochwalić przed nowym szefem i poproś starego szefa o podpisanie.

    Rafał

  • 4. Data: 2002-11-19 12:55:22
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@i...com.pl>

    > czy ktos moze udostepnic przykladowe referencje na stanowisko - Asystentka
    > dyrektora:)))))))))))))))))))))))))))Czekam

    A co? Szukasz kogoś na swoje miejsce? Już ci się w Logoteku nie podoba? ;P

    Wojtek

  • 5. Data: 2002-11-19 13:23:26
    Od: "Rybinka" <T...@p...fm>

    Szanowny Nowy Panie Derektorze, w imię Borze....
    Darz Bór, chłopie jak tur!!!
    Moja dotychczasowa asystętka, to nie jest zwyczajna dętka, lecz raczej
    prężny i jędrny balonik - zrobi dla Pana wszystko, bo to jej konik.
    Serdecznie się ją poleca, zwłaszcza gdy leży na plecach.
    Nie straszne też nadgodzinki dla tej słodycznej gadzinki.
    Ty do niej: dziś wolna sobota, a ona i tak stoi u płota.
    Jam wiekowy, przedemeryt, więc jej daję wolną rękę,
    a tobie nowy derektorze, radzę, nie skazuj się na mękę.
    Toż to dziewcze wyszkolone, w tajnikach neuroprogramowania wyćwiczone,
    więc łap ten skarb, zrzuć na podwładnych programowania garb, a resztę zwal
    na żonę.
    Z pozdrowieniami...
    Stary Dotychczasowy Erektor, przepraszam - Derektor......

  • 6. Data: 2002-11-19 14:12:41
    Od: "Ania" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Kulesza" <w...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Wojtek
    >
    > hehe czyżby szef był głupszy od asystemtki i nie wiedział co by jej tam
    napisać? Może brak szczególnych osiagnięć i trzeba coś zerżnąć...na
    przykład: "ponadprzecietne umiejętności kserowania dokumentów"

  • 7. Data: 2002-11-19 20:40:46
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Monika Stokłuka" <m...@w...pl> writes:

    > czy ktos moze udostepnic przykladowe referencje na stanowisko - Asystentka
    > dyrektora:)))))))))))))))))))))))))))Czekam

    przykladowe referencje? czy tobie sie czasem termin nie pomylil?
    przeciez kazdy bedzie mial INNE referencje - w zaleznosci od
    doswiadczenia, umiejetnosci, tego gdzie pracowal, co robil etc.

    a moze tobie chodzilo o szablon _listu referencyjnego_ czy czegos podobnego?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 8. Data: 2002-11-19 21:55:49
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

> [...]
    > doswiadczenia, umiejetnosci, tego gdzie pracowal, co robil etc.
    >
    > a moze tobie chodzilo o szablon _listu referencyjnego_ czy czegos

    witajcie

    a moze kolezance chodzi o przyklad listu referncyjnego aby dostac podpis z
    poprzedneigo miejsca pracy
    jak macie to jej przeslijcie

    rafal

  • 9. Data: 2002-11-20 09:08:08
    Od: "Monika Stokłuka" <m...@w...pl>

    ho ho ho skad ja pana dowcipnisia znam :-P mimo wszystko
    pozdrawiam:))))))

  • 10. Data: 2002-11-20 13:07:57
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@i...com.pl>

    > ho ho ho skad ja pana dowcipnisia znam :-P mimo wszystko
    > pozdrawiam:))))))

    No wiesz, internet jest wbrew pozorom mały :)))

    Pozdrawiam dawną towarzyszkę niedoli.

    Wojtek