PracaGrupypl.praca.dyskusje › PROGRAMISTA APLIKACJI INTERNETOWYCH -[w-wa]

  • 1. Data: 2002-11-19 08:55:13
    Temat: PROGRAMISTA APLIKACJI INTERNETOWYCH -[w-wa]
    Od: m...@p...onet.pl

    PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP, w sklad ktorej wchodza m.in.: najwiekszy
    ogolnopolski magazyn studencki "Dlaczego", studencki serwis Korba.pl

    poszukuje na stanowisko:
    PROGRAMISTA APLIKACJI INTERNETOWYCH

    Wymagania:

    * znajomość systemu Linux (FreeBSD),
    * doskonała znajomość PHP, dobra J.script i Java,
    * doświadczenie na stanowisku programisty przez minimum 1,5 roku,
    * znajomość problematyki obiektowości w php,
    * znajomość baz danych i SQL (MySQL),
    * znajomość języka angielskiego,
    * samodzielność w zakresie przydzielonych zadań,
    * komunikatywność i odpowiedzialność,
    * checi podjecia pracy na pelny etat

    Oferujemy:
    * Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
    * Mozliwosc podnoszenia kwalifikacji;
    * Udzial w ciekawych projektach;
    * Samodzielna prace w mlodym zespole.

    Osoby zainteresowane nasza oferta prosimy o przeslanie
    - szczegółowego CV
    - portfolio -linki do swoich prac, projektów
    - wymagań finansowych

    do dnia 28 listopada na ponizszy adres e-mail wraz z
    klauzula:

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
    mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
    rekrutacji w PLATFORMIE MEDIOWEJ POINT GROUP"(zgodnie z ustawą z
    dn.29.08.1997 r. O Ochronie
    Danych Osobowych, Dz. Ustaw nr. 133 poz. 883)"

    PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP
    UL. Usypiskowa 12
    02-386 Warszawa
    (temat listu: programista)
    e-mail: m...@p...pl

  • 2. Data: 2002-11-19 12:57:03
    Temat: Re: PROGRAMISTA APLIKACJI INTERNETOWYCH -[w-wa]
    Od: "Rybinka" <T...@p...fm>

    Chciałbym zauważyć, że ta grupa to nie miejce na spam z ofertami.

    Chciałbym też nadmienić, że szanowna platforma mediowa nawet nie raczy
    odpowiadać na oferty przesłane w odpowiedzi na taki spam, oczym przekonałem
    się ja sam oraz dwie znajome osoby, które również pisały CV z listem.

    Na koniec - średnia zarobków w w/w platformie mediowej to ok. 1000 netto.

    Śmieciarza może by i to skusiło (np. sprzątaczka w biurowcu - 1700
    zł/netto - wiem, bo czasem u nas w biurze robiła sobie przerwę na kawę i
    gadała z dziewczynami), ale informatyka na pewno nie, choć o tej sumie
    dowiedziałem się już po wysłaniu moich CV i listu (od znajomego, który miał
    dla nich robić, ale w końcu znalazł coś lepszego), czego zresztą zapewne bym
    nie zrobił, wiedząc o takiej hojności.

  • 3. Data: 2002-11-20 10:47:43
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam,

    Na jakiej podstawie osoba, która nawet nie podpisuje się pod postem śmie w ten
    sposób rozpowszechniać NIEPRAWDZIWE i z palca wyssane informacje?

    Bardzo proszę o podpisywanie się pod swoimi uwagami i zaprzestanie
    rospowszechniania bzdurnych i nieprawdziwych informacji na temat tej firmy.

    Ogłoszenie to znalazło się tutaj dlatego, że przez kilka dni były problemy z
    wysłaniem go na pl.praca oferowana.

    Prosze również administratora listy pl. praca.dyskusje o usunięcie tych
    ogłoszeń oraz obraźliwych uwag pod adresem firmy.

    pozdarwiam.

  • 4. Data: 2002-11-20 11:17:53
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl>

    > Witam,
    >

    > Na jakiej podstawie osoba, która nawet nie podpisuje się pod postem śmie w
    ten
    > sposób rozpowszechniać NIEPRAWDZIWE i z palca wyssane informacje?

    Zamieniamy sie w wzrok i z zapartym tchem czekamy na propozycje placowe dla
    ww specjalisty

> [...]
    >
    > Prosze również administratora listy pl. praca.dyskusje o usunięcie tych
    > ogłoszeń oraz obraźliwych uwag pod adresem firmy.

    Zamieszczajac na liscie dyskusyjnej, zgodziles sie na warunki ...czyli
    dyskusje na temat posta. Bylo czekac az ogloszenie zostanie zmoderowane i
    zamieszczone na wlasciwej liscie.

    > pozdarwiam.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-11-20 11:25:52
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl>

> [...]

    Zamieszczajac na liscie dyskusyjnej, zgodziles sie na warunki ...czyli
    dyskusje na temat posta. Bylo czekac az ogloszenie zostanie zmoderowane i

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-11-20 19:45:45
    Od: Bozo <b...@b...pl>

    m...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > Prosze również administratora listy pl. praca.dyskusje o usunięcie tych
    > ogłoszeń oraz obraźliwych uwag pod adresem firmy.

    Hej, u mnie na serwerku news w p.p.o to ogłoszenie pojawiło się:
    wto 19. listopad 2002 15:22:15
    czyli jednak doszło, więc o co to pyskowanie?
    Zakładam, że Krzysztofsf miał rację - nie smak czekanie i konieczność
    poddania się rygorom moderowania. Przecież wiadomo, że ogłoszenia na p.p.o
    docierają z małym opóżnieniem. Niemniej nie widzę tłumów pędzących na pomoc
    moderatorowi, który wykonuje swą nudną, ciężką i pożyteczną pracę
    BEZPŁATNIE. Za to często w jego kierunku często lecą bluzgi trolli.
    Po drugie - wysyłanie takich ogłoszeń na p.p.d to jest cholerny spam. Jest
    to grupa dyskusyjna, zatem odpowiedzi są i będą.
    Po trzecie - zgoda, zakładam chwilowo (a BARDZO chętnie zmienię całkowicie
    zdanie i jeszcze odszczekam publicznie), że PMPG jest firmą uczciwą,
    poważaną, która zatrudni programistę aplikacji internetowych. Tak się
    dziwnie składa, że spełniam podane wymagania z naddatkiem. Jeśli moja
    skromna osoba jest zanadto cuchnąca, mogę polecić dwujęzycznego specjalistę
    z MBA, SAP, Oracle i 11-letnim doświadczeniem (z firmy Siemens, wrócił z
    Niemiec). Proszę zatem o ofertę na grupę, ile się oferuje za w/w
    stanowisko. Bardzo chętnie zmienię pracę - za rozsądną kwotę. Nie mam
    wygórowanych wymagań.

  • 7. Data: 2002-11-20 19:49:14
    Od: "Rybinka" <T...@p...fm>

    A co tu obraźliwego?
    Nie napisałem, że to kiepska firma, że wykorzystuje prcowników itp... Nic z
    tych rzeczy. Wszyscy to wiemy, ale po co od razu to aż tak eksponować.

    Powiedziałem tylko, że sprzątaczka zarabia więcej niż niektórzy pracownicy
    Platformy. Oczywiście wiem, że Derektorzy Platformy zarbiają więcej, ale i
    kierownik sprzątaczek z pewnością zarabia więcej niż sprzątaczka. Poza tym
    mówiłem o konkretnej sprzątaczce, może inne zarabiają mniej .

    Na listy i CV Platforma nie odpowiada i jest to po prostu zwykły fakt, bo
    mam 2 CV, które wysłałem i nawet odpowiedzi nie było, choć wymagania = moja
    wiedza i doświadczenie.
    Więc kto tu kogo obraża???

    Co do zarobków to nie wiem czemu takie małe, może wynika to z sytuacji
    gospodarczej, a może z praktykowanego w firmie modelu dzikiego kapitalizmu z
    epoki wiktoriańskiej, a może po prostu mają to gdzieś i wyznają zasadę, że i
    tak się ktoś znajdzie... Trudno mi to wyjaśnić, może rzekomy pracownik
    Platformy wyjaśni jak z tym jest???

    Co do imion i podpisów to zobaczmy...
    Firma mówi, że jest Platformą MEdiową a jedyny kontakt to
    m...@p...onet.pl

    Gdyby w ogóle był na tej liście jakiś moderator, to poprosiłbym go, aby nie
    wpuszczał na listę ogłoszeń od firm, których nie stać na bardziej
    profesjonalny adres e-mail.

    Poza tym tak naprawdę każdy oszust może spreparować e-mail:
    m...@p...onet.pl

    Chyba założe sobie e-mail: P...@w...pl
    Też będzie brzmiało równie profesjonalnie. Tylko proszę się spieszyć, bo mam
    zamiar następne posty wysyłać z tego nowego adresu... :-))))

    PS. Co do "śmie", "nieprawdziwe" i tego typu innych określeń: przy osobistym
    spotkaniu oczywiście zaliczyłby pan siarczysty policzek za te inwektywy.
    A jak się nie podoba wolność wypowiedzi (nota bene: zgodnych z prawdą) to
    proszę zakładać Platformy w Korei Północnej...

  • 8. Data: 2002-11-20 23:02:42
    Od: "Pawelek" <news<wytnij to>contact@yahoo.de>

    Witam

    Użytkownik "Rybinka" <T...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > A jak się nie podoba wolność wypowiedzi (nota bene: zgodnych z prawdą) to
    > proszę zakładać Platformy w Korei Północnej...

    Nie wiem, jak to robisz, być może trochę "NA PAŁĘ". Trzeba czasami
    dobrze przeczytać ogłoszenie i dopiero potem odpowiedać

    Przecież na końcu wiadomości wyraźnie stoi, z kim trzeba się skontaktować.
    <Cytat>
    PLATFORMA MEDIOWA POINT GROUP
    UL. Usypiskowa 12
    02-386 Warszawa
    (temat listu: programista)
    e-mail: m...@p...pl
    </Cytat>

    Ty zaś mówisz:

    <Cytat>
    Co do imion i podpisów to zobaczmy...
    Firma mówi, że jest Platformą MEdiową a jedyny kontakt to
    m...@p...onet.pl
    </Cytat>

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 9. Data: 2002-11-21 08:06:10
    Od: "Rybinka" <T...@p...fm>

    Ja też mogę podać czyjeś ogłoszenie, a ten ktoś nawet nie będzie wiedział,
    że wysłałem to ogłoszenie na grupę, po czym będzie zdziwiony, że dostaje
    jakieś listy, jakieś CV.

    Jak się wysyła ofertę firmową, to można ją wysłać z firmowego adresu...

    ***********
    Zatrudnimy osobę z doskonałą znajomością czegoś tam...
    Itp. itp. itp....
    Aplikacje prosimy przesyłać na adres:
    PLUS GSM...
    coś tam
    r...@p...pl
    ***********

    I co...? Czy to mogłoby być ogłoszenie wysłane naprawdę przez firmę???
    Wystarczy skopiować ogłoszenie z gazety i wysłać, a naiwni potem sami
    piszą... :-)

    *********
    ******
    *****
    *

    *****

  • 10. Data: 2002-11-23 12:40:24
    Od: "Rybinka" <T...@p...fm>

    Co jest - nie ma chętnych na tę intratną posadkę??/