PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracaw30dni.prv.pl - Czy warto?

  • 1. Data: 2002-11-19 08:41:44
    Temat: pracaw30dni.prv.pl - Czy warto?
    Od: "fazi" <f...@p...wp.pl>

    czesc wszystkim

    mam pytanie czy ktos mial juz kiedys do czynienia z serwiesm
    "pracaw30dni.prv.pl"? jesli tak to prosze o opinie czy warto czy moze robia
    ludziew przyslowiowego "konia"

    z góry dziekuje za informacje
    pozdrawiam
    fazi

  • 2. Data: 2002-11-19 08:46:42
    Temat: Re: pracaw30dni.prv.pl - Czy warto?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    jesli to nie kryptoreklama - to sam pomysl, czy warto ufac firmie,
    ktora ma adres w prv.

  • 3. Data: 2002-11-19 09:03:27
    Od: "=>Janek<=" <f...@N...interia.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:arctpp$1hm$1@news.onet.pl...
    > jesli to nie kryptoreklama - to sam pomysl, czy warto ufac firmie,
    > ktora ma adres w prv.

    Ponadto pisząc stronę z błędami ortograficznymi (o polskich znakach nawet
    nie wspomnę).

  • 4. Data: 2002-11-19 14:10:10
    Od: "Ania" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "=>Janek<=" <f...@N...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie wspomnę).
    >
    > I na dodatek mieszcąca się w jakiejś dziwnej miejsowości nasówającej na
    myśl od razu oferty typu "składanie długopisów".
    Pomysłowosć ludzka nie zna granic

  • 5. Data: 2002-11-19 21:19:02
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    fazi wrote:

    > czesc wszystkim
    >
    > mam pytanie czy ktos mial juz kiedys do czynienia z serwiesm
    > "pracaw30dni.prv.pl"? jesli tak to prosze o opinie czy warto czy moze robia
    > ludziew przyslowiowego "konia"

    Nie odpowiem czy warto dokladnie z ta firma, bo nie mialem tej watpliwej
    przyjemnosci. Ale po przeczytaniu opisu gwarancji mam skojarzenia z
    firmami krzakami z W-wy.

    "Nasza firma daje gwarancje, ze w ciagu 30 dni od rejestracji otrzymacie
    panstwo prace odpowiadajaca waszym wymaganiom. Jesli po uplywie 30 dni
    nie otrzymacie panstwo zatrudnienia, koszt rejestracji zostanie panstwu
    zwrocony (na zyczenie termin ten moze zostac przedluzony). Jednak
    musicie panstwo odwiedzic wszystkich oferentow, ktorych panstwu
    przedstawimy (w przypadku popisania umowy o prace nie ma obowiazku
    odwiedzania nastepnych oferentow)."

    Jest to troche podobna numer jak stosowany w W-wie - podpisuje sie z
    pacjentem umowe czasowa (w tym wypadku na 30 dni), jezeli zjawi sie po
    tym czasie (w wyniku odwlekania spotkan itp, lub jak w tym przypadku w
    wyniku wymogu odwiedzenia wszystkich pracodawcow) to przegral - widzialy
    galy co braly. Tu moge tylko sobie popuscic wodze fantazji - klienci
    biora adresy z ksiazek telefonicznych albo z ofert gazetowych (tak jak w
    W-wie) i daja ogromna liste petentowi (wystarczy jedna lista dla
    wszystkich pacjentow ;) ). Ten sila rzeczy nie wyrabia sie w ciagu 30
    dni - oczywiscie moze przedluzyc czas, ale to pewnie znow kosztuje.

    A jezeli do kogos to nie dotarlo - co moze zrobic firma z Gryfina za 10
    zl - wyslac 8 listow. Za takie pieniadze oni nawet nie sa w stanie
    znalesc tych pracodawcow. Chyba, ze kant polega na mnozeniu oplat.

    Flyer

  • 6. Data: 2002-11-21 09:37:15
    Od: rafal <b...@i...com>

    pobieranie jakichkolwiek pieniedzy za poszukiwnie pracy
    jest ustawowo zabronione.

    pozdr.
    Rafal