PracaGrupypl.praca.dyskusje › 2 miesiące szukam...

  • 1. Data: 2002-11-19 11:01:34
    Temat: 2 miesiące szukam...
    Od: "Justyna Kłębucka" <j...@g...pl>

    Witam wszystkich
    Cyba poczułam się juz troszkę zdesperowana skoro tu piszę, pwenie tak jest.
    Szukam w Warszaswie pracy juz ponad 2 m-ce, pojawiały sie pewne możliwości,
    ale wtedy jeszce miałam ambicje na coś więcej. Teraz poprostu nie wiem, co
    jeszcze mogę zrobić! Nie chce sie poddawać w szukaniu, ale skoro wszystko
    zawiodło-to co dalej??!!
    Prasa, internet, ogłoszenia-czy jest jeszce jakiś sposób na szukanie
    pracy??
    No jakoś ludzie znajdują te swoję zajęcie, wiec jak oni to robią??
    pozdrawiam Justyna

  • 2. Data: 2002-11-19 11:30:08
    Temat: Re: 2 miesiące szukam...
    Od: Adam _aDi_ Guźmierski <a...@U...server.waw.pl>

    ---- Witam w imieniu wszystkich :)

    ---- Ok :)

    |Szukam w Warszaswie pracy juz ponad 2 m-ce, pojawiały sie pewne
    | możliwości, ale wtedy jeszce miałam ambicje na coś więcej.

    ---- Nie chciałbym Cię smucić ale dwa miechy to nic...Są tutaj ludzie,
    którzy szukają pracy już dwa lata...Ja sam beskutecznie walcze o jakies
    stanowisko od roku czasu... :((( w zawodzie, który ponoc miałbyć
    przyszłościowy i zawsze gwarantowac zatrudnienie...

    | Teraz
    | poprostu nie wiem, co jeszcze mogę zrobić! Nie chce sie poddawać w
    | szukaniu, ale skoro wszystko zawiodło-to co dalej??!!

    ---- Najgorsze co możesz zrobić, to własnie poddać się. Wiem po sobie , ze
    może to być zniechęcające ale wytrwale dąż do celu jakim jest znalezienie
    jakiegoś zatrudnienia...

    | Prasa, internet, ogłoszenia-czy jest jeszce jakiś sposób na szukanie
    | pracy??

    ---- Wszytskie chwyty dozwolone !!! A moja sugestia - przede wszystkim
    znajomi. Prędzej znajdziesz pracę z polecenia jak z ogłoszenia...

    | No jakoś ludzie znajdują te swoję zajęcie, wiec jak oni to robią??

    ---- Jak to jest, ze jeden jedzi autem za 300 k zł a drugi pod konic
    miesiąca musi wybierać - albo jedzenie albo czynsz, bo na jedno i drugie go
    nie stać?..... Mimo wszystko - nie trać wiary :))

    | pozdrawiam Justyna

    --
    z pozdrowieniami
    Adam _aDi_ Guźmierski
    a...@U...server.waw.pl
    GG 1464103

  • 3. Data: 2002-11-19 11:38:56
    Od: "Monika Stokłuka" <m...@w...pl>

    o kurcze a z jakim wykształceniem , jesli mozna wiedziec?

  • 4. Data: 2002-11-19 12:30:46
    Od: "Justyna Kłębucka" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Monika Stokłuka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > o kurcze a z jakim wykształceniem , jesli mozna wiedziec?
    >

    > Ukończyłam studia, mam dyplom kieszeni i ....nic.
    Zawód wyuczony jest...fakt...niechodliwy w obecnym czasie, chociaz dziwi
    mnie to, a mianowicie- pracownik socjalny, osobiście posiadam sporą wiedzę
    (teoret i prakt), na temat terapii osób uzależnionych, ale ...............no
    właśnie, znowu nic.

  • 5. Data: 2002-11-19 12:52:51
    Od: "wacosia" <w...@p...onet.pl>

    Ja jestem programistą z wyższym wykształceniem, 5letnią praktyką. I od roku
    szukam pracy po urodzeniu dziecka.
    Teraz czuję się rzeczywiście jak Matka Polka:
    siedź kobito w domu z dzieckiem, bo tam Twoje miejsce
    Pozdrawiam, Gocha

  • 6. Data: 2002-11-19 12:57:34
    Od: "Annna" <n...@N...gazeta.pl>

    Łatwo się załamujesz.. ja szukam 4 miesiące. Też szukam odpowiedzi na
    pytanie co jeszcze można wymyśleć. Wysłałam już mnóstwo ofert i co ...
    Pomimo, że oferty (tak mi się wydawało)były prawie szyte dla mnie przez ten
    czas, byłam na jednej rozmowie a do drugiej na którą byłam umówiona nie
    doszło.
    Mam skończone studia wyższe i podyplomowe i co z tego ...
    Pewnie już jestem za stara ...
    Czekam dalej Annna już po woli zdołowana

  • 7. Data: 2002-11-19 13:07:14
    Od: "Rybinka" <T...@p...fm>

    Ja szukam dłużej - nie wiem czym ty sie k... przejmujesz... Czy ty jesteś
    świętą krową??

  • 8. Data: 2002-11-19 14:05:08
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    wiedzę
    > (teoret i prakt), na temat terapii osób uzależnionych, ale

    :) Ja osobiscie sie przekwalifikowalem i tobie radze, jak nie - pomysl o
    nostryfikacji i wyjezdzie do stanow, tam da sie fajnie zyc z takim zawodem.
    pozdrawiam
    /p

  • 9. Data: 2002-11-19 14:15:28
    Od: "Justyna Kłębucka" <j...@g...pl>

    Tia, niby chce sie dużo zrobic, ale niewiadomo jak, bezradność i zawieszenie
    to najbardziej niefajne stany emocjonalne-przyjajmniej dla mnie.
    Dzięki za posty i życzę wszystkim poprawy życia (psycho i fizis)
    pozdrawiam justyna

  • 10. Data: 2002-11-19 17:52:24
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 19 Nov 2002 12:01:34 +0100, "Justyna Kłębucka"
    <j...@g...pl> zakodował:
    >Szukam w Warszaswie pracy juz ponad 2 m-ce, pojawiały sie pewne możliwości,
    >ale wtedy jeszce miałam ambicje na coś więcej.

    Spokojnie. 2 miesiące to nic (chyba popularna odpowiedź) ;)
    Ja od 4 miesięcy szukam pracy (fakt - też mam ambicje) i daję sobie
    jeszcze min. 2.
    Na pocieszenie - jeden znajomy szuka od ponad roku, inny od pół (mają
    całkiem niezłe wykształcenie i doświadczenie). Wszyscy w Warszawie.
    Jaka sytuacja jest na rynku - wystarczy zobaczyć GW - 2-3x cieńszy
    dodatek niż w najlepszych dla pracowników i gospodarki czasach.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775