PracaGrupypl.praca.dyskusje › życiorys ręczny a CV

  • 1. Data: 2006-02-03 16:17:29
    Temat: życiorys ręczny a CV
    Od: "wilk" <w...@p...onet.pl>

    Witam

    Z tego co mi wiadomo to zyciorys = CV. A zostałem poproszony o dostarczenie CV
    i zyciorysu ręcznego. Jak miał by wyglądac ten zyciorys skoro to nie CV?

    pozdrawiam wszystkich czytających

  • 2. Data: 2006-02-03 16:36:38
    Temat: Re: życiorys ręczny a CV
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    wilk napisał(a):

    > Z tego co mi wiadomo to zyciorys = CV. A zostałem poproszony o dostarczenie CV
    > i zyciorysu ręcznego. Jak miał by wyglądac ten zyciorys skoro to nie CV?

    To taki test na inteligencje jest ;P

    j.

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)

  • 3. Data: 2006-02-03 20:02:08
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik januszek napisał:

    > To taki test na inteligencje jest ;P
    >
    > j.

    a znasz jakies kawaly o radomiu?

  • 4. Data: 2006-02-03 22:04:07
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    o`rety napisał(a):

    > a znasz jakies kawaly o radomiu?

    Niestety nie. Znam o kajaku ;P

  • 5. Data: 2006-02-04 12:43:17
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    wilk napisał(a):
> [...]
    > i zyciorysu ręcznego. Jak miał by wyglądac ten zyciorys skoro to nie CV?

    zadzwoń i dopytaj - o so im chosi. Komunikacja nie boli.

    pozdr.
    m.

  • 6. Data: 2006-02-04 14:47:07
    Od: "zajac" <z...@n...di>

    Użytkownik "wilk" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dostarczenie CV
    > i zyciorysu ręcznego. Jak miał by wyglądac ten zyciorys skoro to nie

    Kiedys jak jeszcze nie bylo cefalek, to pisalo sie odrecznie cos w stylu
    urodzilem sie w Koziej Wolce w 1971, chodzilem do podstawowki w Dupiewie
    Dolnym, moj tata byl strazakiem. Jarzysz o co chodzi?

  • 7. Data: 2006-02-04 15:31:52
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,
    Prawdopodobnie chodzi o coś takiego:
    "Życiorys (umieścić w środku wiersza)
    Urodziłem się dnia .... w (miejscowość) (w PRL pisało się jeszcze: w
    rodzinie robotniczej/inteligenckiej/chłopskiej). Rodzice moi to Jan
    Kowalski (można podać zawód lub wykształcenie lub np. hobby lub
    miejsce pracy, np. górnik, hutnik, rolnik, ale niekoniecznie) i Zofia
    Kowalska z domu Iksińska (również można coś napisać o samej matce lub
    jej rodzinie). (można podać tylko imiona rodziców, bez nazwisk i
    innych danych, wedle uznania).
    Wychowywałem się w rodzinie wielodzietnej: mam 2 starszych braci i 3
    młodsze siostry. W latach .... uczęszczałem do szkoły podstawowej nr
    ... imienia .... w .... Od roku ... moja rodzina zamieszkała w .......
    z powodu ...... (np. przeniesienia służbowego ojca do pracy w jakimś
    zakładzie pracy).
    W latach od ... do .... uczęszczałem do szkoły średniej/zawodowej
    ..... w ....., (??którą ukończyłem z wynikiem celującym) i uzyskałem
    tytuł technika ekonomisty/robotnika wykwalifikowanego w zawodzie
    W latach ..... odbyłem zasadniczą służbę wojskową, gdzie zdobyłem
    zawód .......
    Pierwszą pracę podjąłem w roku .... w firmie ... w .... (miejscowość),
    gdzie pracowałem na stanowiskach ........ Z tej firmy zostałem
    zostałem zwolniony z dniem .... z powodu likwidacji stanowiska pracy i
    od tego czasu, z niewielkimi przerwami (wykonywanie dorywczych prac na
    umowę zlecenie lub umowę o dzieło), jestem bezrobotnym zarejestrowanym
    w PUP w .....
    Intensywnie poszukuję pracy, najchętniej w zawodzie ......., ponieważ
    mam na utrzymaniu żonę Zofię i dwoje dzieci: syna Andrzeja (5 lat) i
    córkę Barbarę (2 lata).

    Miejscowość, data Podpis"

    Może chodzi o to, że pracodawca chce sprawdzić, czy kandydat do pracy
    potrafi w miarę poprawnie sklecić kilka zdań i czy odręcznie pisze
    wystarczająco wyraźnie, ponieważ prawie na każdym stanowisku konieczne
    jest wypełnianie jakichś raportów, sprawozdań itp. Nie podejrzewam
    pracodawcy o wykonywanie analizy grafologicznej życiorysu.

    wa

  • 8. Data: 2006-02-10 14:33:00
    Od: "drewnokocur" <e...@n...pl>

    Użytkownik "wektor" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    Nie podejrzewam
    > pracodawcy o wykonywanie analizy grafologicznej życiorysu.

    a ja podejrzewam
    w niektórych kręgach to bardzo modne, np. w niektórych francuskich firmach.
    pozdr. E