PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwrot 10%

  • 1. Data: 2002-03-03 10:07:14
    Temat: zwrot 10%
    Od: "Sliwtan" <s...@w...pl>

    Witam.

    Czy jeśli w poprzednim roku nie przekroczyłem progu (2500 czy coś około)
    więc należy mi się zwrot tych 10% podatku z umowy o dzieło, to, czy firma mi
    przyśle jakiegoś PIT-a i kiedy? Czy sam mam się o to upominać?

    TIA

    pzdr.
    Sliwtan

  • 2. Data: 2002-03-03 13:13:48
    Temat: Re: zwrot 10%
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > Czy jeśli w poprzednim roku nie przekroczyłem progu (2500 czy coś około)
    > więc należy mi się zwrot tych 10% podatku z umowy o dzieło, to, czy firma mi
    > przyśle jakiegoś PIT-a i kiedy? Czy sam mam się o to upominać?

    musisz zlozyc zeznanie podatkowe i wykazac koniecznosc zwrotu.
    (wypelnic pit-37 lub pit-36)
    zrobsz to na podstwie Pit-8b od pracodawcy.
    Powinien Ci przyslac, jesli tego jeszcze nie zrobil, zadzwon i sie upomnij.

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2002-03-03 15:51:59
    Od: "noizz" <h...@l...pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <W...@p...com.pl> napisał w
    wiadomości news:a5t7ic$n97$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > zrobsz to na podstwie Pit-8b od pracodawcy.
    > Powinien Ci przyslac, jesli tego jeszcze nie zrobil, zadzwon i sie
    upomnij.

    Chyba do 15 marca maja wyslac, albo cos kolo tego. Ja jeszsze swojego
    tegorocznego nie dostalem... ale zaczynam sie obawiac, ze przekrocze 2500 o
    jakies 100-200 zeli. A to mnie zaboli.

    --
    nzz

  • 4. Data: 2002-03-04 00:14:40
    Od: "Paweł" <p...@l...bmj.net.pl>

    Użytkownik "noizz" <h...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Chyba do 15 marca maja wyslac, albo cos kolo tego. Ja jeszsze swojego
    > tegorocznego nie dostalem... ale zaczynam sie obawiac, ze przekrocze 2500

    Niekoniecznie zaboli. Opodatkowana jest tylko kwota ponad to magiczne 2500 a
    podatek był potrącany bez jakichkolwiek ulg. Czyli i tak dostaniesz całą
    ulgę.

    Paweł

  • 5. Data: 2002-03-04 12:51:34
    Od: "noizz" <h...@l...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@l...bmj.net.pl> napisał w wiadomości

    > Niekoniecznie zaboli. Opodatkowana jest tylko kwota ponad to magiczne 2500
    > podatek był potrącany bez jakichkolwiek ulg. Czyli i tak dostaniesz całą
    > ulgę.

    Dziekuje, nie wiedzialem :)

    --
    nzz