PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnia czy nie zwolnia › Re: zwolnia czy nie zwolnia
  • Data: 2006-12-08 09:01:02
    Temat: Re: zwolnia czy nie zwolnia
    Od: "Any User" <a...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszyscy przeciez wiedza, ze czesc starych pracownikow wydzialu pojdzie do
    > innych, maja najwyzsze kwalifikacje, kursy i wygrany konkurs (nie tak jak
    > pozostali zatrudnieni z polecenia), czy w takiej firmie jak UM likwidacja,
    > a w zasadzie reorganizacja jest podstawa do zwolnien ?

    Ja bym raczej zwalniał w takiej sytuacji pracowników właśnie najstarszych
    stażem - model biznesowy urzędu nie zakłada zysku i bezpośredniej kontroli
    wydajności, a tacy starzy pracownicy mogą być groźni w pewnych sytuacjach.
    Tymczasem ich kwalifikacje z powyższego powodu nie pełnią roli kluczowej -
    wręcz lepiej jest mieć czystą kadrę, którą da się ukształtować na swój
    sposób.

    I dokładnie w ten sposób zrobiono czystkę w Urzędzie Wojewódzkim, w moim
    mieście rodzinnym.