PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwalnianie sie na okresie próbnym

  • 1. Data: 2002-12-09 23:04:04
    Temat: zwalnianie sie na okresie próbnym
    Od: "Paweł Pałasz" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    jestem na okresie próbnym i powiedzmy, że praca mi nie odpowiada. Jeśli sie
    zwalniam to czy bedzie to odnotowane w moich papierach itp. Jakieś inne
    niuanse?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-12-10 08:25:48
    Temat: Re: zwalnianie sie na okresie próbnym
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Paweł Pałasz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sie
    > zwalniam to czy bedzie to odnotowane w moich papierach itp. Jakieś inne

    Ale masz problem ;-)
    Nawet jak ten okres próbny trwa trzy miesiace to możesz świadectwo pracy z
    niego wyrzucić do kosza.

    Wiesiek

  • 3. Data: 2002-12-10 08:38:57
    Od: Aleksandra <a...@u...com.pl>

    "Paweł Pałasz" wrote:

    > Witam
    > jestem na okresie próbnym i powiedzmy, że praca mi nie odpowiada. Jeśli sie
    > zwalniam to czy bedzie to odnotowane w moich papierach itp.

    Jasne, przecież otrzymasz swiadectwo pracy.
    Okres wypowiedzenia zależy od czasu, na jaki
    została zawarta umowa.

    Aleksandra

  • 4. Data: 2002-12-10 13:02:42
    Temat: Re: Re: zwalnianie sie na okresie próbnym
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Wiesław Wronowicz wrote:

    > Ale masz problem ;-)
    > Nawet jak ten okres próbny trwa trzy miesiace to możesz świadectwo pracy z
    > niego wyrzucić do kosza.
    >
    > Wiesiek

    Poprawka - schowac do szuflady - moze sie kiedys do wyliczania stazu
    emerytalnego przydac.

    Flyer

  • 5. Data: 2002-12-11 19:13:13
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 10 Dec 2002 00:04:04 +0100), "Paweł
    Pałasz" <p...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Witam
    >jestem na okresie próbnym i powiedzmy, że praca mi nie odpowiada. Jeśli sie
    >zwalniam to czy bedzie to odnotowane w moich papierach itp.

    A co to są papiery? Czasy, gdy się oddawało referencje od pracodawcy
    kolejnemu minęły. Możesz w ogóle pominąć temat pracy próbnej i
    zapodawać następnym pracodawcom świadectwo pracy z poprzedniej pracy,
    to samo, które zapodałeś oobecnemu pracodawcy próbnemu.

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert