PracaGrupypl.praca.dyskusjeznajomości › Re: znajomości
    From: "Immona" <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: znajomości
    Date: Mon, 4 Jul 2005 10:53:05 +0200

    Użytkownik "Forest" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:663a.00001981.42c8df3c@newsgate.onet.pl...

    > Ale z drugiej strony, układy, znajomości nie wzięły się z powietrza....
    Ktoś
    > kiedyś musiał tą sieć wzajemnych powiązań utkać.... Intryguje mnie
    mechanizm
    > powstawania takich układów..

    1. Rodzina - dziecko jest urodzone w srodowisku, ktore ma ze soba sila
    rzeczy kontakty (biznesowe, naukowe, branzowe) i osoby, z ktorymi moze
    pozniej miec znajomosci, po prostu przychodza do domu rodziny imprezowac z
    rodzicami.
    2. Licealista lub student albo ktos starszy decyduje sie na dzialalnosc
    spoleczna lub polityczna w dzialce, do ktorej czuje zapal lub wybierajac ja
    z wyrachowania. Udzielajac sie, zaczyna miec kontakty z osobami wyzej
    postawionymi w tej strukturze lub majacymi mnostwo znajomosci ze wzgledu na
    dlugi staz i mozliwosci polecenia licznym osobom. To jest najlepsza metoda
    dla kogos, kto startuje bez znajomosci. Mlodziezowka partyjna, organizacja
    charytatywna, stowarzyszenie na rzecz czegos, klub hobbistyczny, do wyboru
    do koloru. Tylko zeby zadzialalo, trzeba byc dobrym i zaangazowanym.
    3. Jak juz ktos mowil, lapanie komercyjnych zlecen na to, co sie umie i
    wykonywanie ich na tyle dobrze, ze fama pojdzie.
    4. Zdanie sie na przypadek :)

    Ale polecanym sposobem jest 2. Tylko ze jej efektywnosc zaczyna sie,
    zaleznie od wyboru, po pol roku do kilku lat zaangazowania w dzialanie i
    dlatego jest to cos, co sie robi na etapie liceum/studiow.

    I.