PracaGrupypl.praca.dyskusjezmiany w kodeksie pracy - pilne !! › Re: zmiany w kodeksie pracy - pilne !!
    From: "Rafal" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zmiany w kodeksie pracy - pilne !!
    Date: Wed, 28 Apr 2004 12:12:09 +0200

    Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <Kasia.Mikolajczyk@USUŃ-TObiuro.ceti.pl>
    napisał w wiadomości news:c6m5td$a93$1@druid.ceti.pl...
    > Użytkownik "Rafal" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli "wolna" to wydaje (!) mi się, że z niej potrącać nie wolno, czyli
    > tyle
    > pracownik dostać musi...
    > pzdr
    > Kasia

    ok., a co Waszym zdaniem powino byc potracane z wynagrodzenia w sytuacji:
    - jest zajecie komornicze, czyli 50% wynagrodzenia
    - dodatkowo jest pozyczka wz ZFSS, w ktorej zobowiazuje sie do potracania z
    wynagrodzenia raty pozyczki. Istotna sprawa jest to, ze umowa ta zostala
    zawarta na dlugo przed zajeciem komorniczym.

    W mysl art. 87 par. 4 potracania lacznie nie moga przekroczyc 50%
    wynagrodzenia, chyba ze za zgoda pracownika art. 91

    Pracodawca posiada moja zgode, ale jak wspomnialem dotyczyla sytuacji przed
    zajecam komorniczym.

    Co mozna zrobic? Placic trzeba, ale zyc tez. Czy zgoda wyrazona na pismie na
    dlugo przed zajeciem jest w tym wypadku wiazaca? Czy mozna podpierac sie art
    87 par 4?