PracaGrupypl.praca.dyskusje › źle szukam?

  • 1. Data: 2004-08-09 08:30:09
    Temat: źle szukam?
    Od: "bezrobotny" <e...@g...pl>

    czołem!
    zastanawiam się dlaczego w internecie (w tym
    na ogłoszenia.praca.oferowana) właściwie nigdy
    nie pojawiają się ogłoszenia dla elektroników?

    czyżby elektroników nikt już dziś nie potrzebował?

    a może ja źle szukam. może powinienem szukać
    gdzie indziej? tylko gdzie?

  • 2. Data: 2004-08-09 08:46:31
    Temat: Re: źle szukam?
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > zastanawiam się dlaczego w internecie (w tym
    > na ogłoszenia.praca.oferowana)

    Internet, z zwlaszcza p.p.o. mozesz traktowac jako zabawe, wiekszosc realnych
    ogloszen pojawia sie w poniedzialkowej Gazecie Wyborczej, jesli w internecie to
    www.pracuj.pl lub www.jobpilot.pl
    Z drugiej jednak strony jakos praca dla elektronikow mi sie w oczy specjalnie nie
    rzuca, jesli mam byc szczery :)

    Wojtek

  • 3. Data: 2004-08-09 11:39:55
    Od: "ArturS." <a...@a...pl_USUN_TO>

[...]

    Tu Wojtku się z Tobą nie zgodzę, ja głównie szukam pracy przez internet -
    grupy, portale(jak pisałeś), natomiast GW niekoniecznie jest wg. mnie dobra.
    Przestałem ją kupować od kiedy stwierdziłem że nie ma tam raczej ogłoszeń
    innych jak dla przedstawicieli handlowych, zresztą ogłoszenia z GW często
    poparte są tymi w internecie.

    Też kiedyś w oferty internetowe nie wierzyłem, ale miałem już dzięki temu
    parę rozmów kwalifikacyjnych.

    Bezrobotnemu polecam samemu dać ogłoszenie na pl.praca.szukana, w moim
    przypadku zaskutkowało to "kopem" odzewu.

    pzdr.
    Artur

  • 4. Data: 2004-08-09 18:55:18
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Tu Wojtku się z Tobą nie zgodzę, ja głównie szukam pracy przez internet -

    skoro ciagle szukasz, znaczy ze mam racje :(

    Wojtek

  • 5. Data: 2004-08-09 20:20:06
    Od: "ArturS." <a...@a...pl_USUN_TO>

    > Tu Wojtku się z Tobą nie zgodzę, ja głównie szukam pracy przez internet -

    skoro ciagle szukasz, znaczy ze mam racje :(

    Co jak co, ale lubelski poniedziałkowy dodatek GW, jest bardzo skromny, nie
    mówiąc już o ofertach na które ja mógłbym odpowiedzieć.
    Może w twoim mieście jest inaczej.

    pzdr.
    Artur

  • 6. Data: 2004-08-10 05:56:13
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > Co jak co, ale lubelski poniedziałkowy dodatek GW, jest bardzo skromny, nie
    > mówiąc już o ofertach na które ja mógłbym odpowiedzieć.
    > Może w twoim mieście jest inaczej.

    W moim miescie (Krakow) jest nieco inaczej, ale za niewielka oplata mozesz sobie
    zaprenumerowac wypasiona Wyborcza z Warszawy (przychodzi poczta z opoznieniem kilka
    dni).
    Skoro ludzie wyjezdzaja po prace do Londynu, to do Warszawy tez mozna.

    Wojtek

  • 7. Data: 2004-08-10 07:29:37
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    bezrobotny wrote:

    > czołem!
    > zastanawiam się dlaczego w internecie (w tym
    > na ogłoszenia.praca.oferowana) właściwie nigdy
    > nie pojawiają się ogłoszenia dla elektroników?

    Bo na p.p.o wogóle mało co się pojawia ;-) Zobacz lepiej
    http://www.gazeta.pl/praca (przed chwilą zajrzałem - ponad 40 ogłoszeń z
    tej branży), http://www.jobpilot.pl , http://www.bdi.com.pl , czasem jest
    coś na http://www.gratka.pl/pr/szukaj_f.phtml?id_rubryka=1

    > czyżby elektroników nikt już dziś nie potrzebował?

    Hmm.. też jestem elektronikiem i jakoś na brak zajęcia nie narzekam, nigdy
    nie zdarzyło mi się szukać pracy dłużej niż 3 tygodnie. Nawet teraz w
    naszym zawodzie łatwo jest znaleźć oferty, choć i tak najlepiej jest
    założyć własną DG.

    > a może ja źle szukam.

    Wygląda na to że tak.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2004-08-13 14:46:35
    Od: "Bartosz Grzesiak" <p...@g...pl>

    bezrobotny wrote:
> [...]
    > nie pojawiają się ogłoszenia dla elektroników?
    >
    > czyżby elektroników nikt już dziś nie potrzebował?
    >
    > a może ja źle szukam. może powinienem szukać

    Szukać należy gdzie się tylko da. Prawde powiedziawszy
    zawód elektronika w naszym kraju jest martwy ponieważ
    przemysł również jest martwy. Opłacalność naprawy w
    serwisach sprzęty jest często nierentowna. Pozatym miejsca
    są tam obsadzone. Nie znaczy to że nie należy szukać, żeby
    znależć trzeba mieć cierpliwość w dzisiejszych czasach.

  • 9. Data: 2004-08-13 17:47:21
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    Bartosz Grzesiak wrote:

    > Prawde powiedziawszy
    > zawód elektronika w naszym kraju jest martwy

    Z tym to się absolutnie nie zgadzam. Akurat jest to jeden z zawodów w którym
    najłatwiej o zajęcie.

    > Opłacalność naprawy w serwisach sprzęty jest często nierentowna.

    Racja, ale serwis sprzętu to tylko jedna ze specjalności, aktualnie
    rzeczywiście nierentowna i wymierająca. Ta branża ma taką specyfikę że cały
    czas trzeba uczyć się czegoś nowego aby być na topie więc jeśli ktoś
    zatrzymał się ze swoją wiedzą na etapie naprawy telewizorów "Rubin" to
    teraz rzeczywiście może mieć problemy. Ale są inne specjalności w których
    można bardzo dobrze zarobić - ostatnio np. elektronika samochodowa.

    > Pozatym miejsca są tam obsadzone.

    Na etacie i tak nigdy się nie można było dorobić niczego oprócz garba ;) Jak
    jest mozliwość to lepiej brać się za własną działalność.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2004-08-16 11:30:01
    Od: "bezrobotny" <e...@g...pl>

    > Bo na p.p.o wogóle mało co się pojawia ;-) Zobacz lepiej
    > http://www.gazeta.pl/praca (przed chwilą zajrzałem - ponad 40 ogłoszeń z
    > tej branży), http://www.jobpilot.pl ,

    dzięki za linki
    ale ja wpisałem elektronik na stronach gazety
    i zero ogłoszeń... ;o) jak Ty to sprawdziłeś?