PracaGrupypl.praca.dyskusjezgodzić się na porozumienie stron? › Re: zgodzić się na porozumienie stron?
    From: "Bam" <N...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zgodzić się na porozumienie stron?
    Date: Wed, 10 Dec 2003 11:03:31 +0100
    Sender: 9...@p...onet.pl@wp162.internetdsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisał w
    wiadomości news:20031210014156.407abe75.ninka@pierdol.ninka.net
    .usun...

    --
    >Nina Mazur Miller

    Właśnie, że tak robią.
    W większych zakładach a także w naszej budżetówce.
    Spotkałam się już ze dwa razy ze sprawdzaniem świadectw pracy na rozmowach
    kwalifikacyjnych i prośbami i telefony potwierdzające referencję.
    Poza tym jeśli pracodawca chce się pozbyć pracownika od 1 stycznia to
    oczywiści musi mu ten styczeń normalnie pensję wypłacić.
    Czyli praca do końca stycznia bez stosunku pracy po prostu.