PracaGrupypl.praca.dyskusjezgodzić się na porozumienie stron? › Re: zgodzić się na porozumienie stron?
  • Data: 2003-12-10 09:52:41
    Temat: Re: zgodzić się na porozumienie stron?
    Od: "Bam" <N...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerzy Dusk" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:br6pi5$dj$1@inews.gazeta.pl...

    > O ile wiem, to sformułowanie czy też powołanie się na odpowiedni przepis
    ma
    > wpływ na otrzymanie odprawy. przy siłek a odprawa. Na zasiłek ma tylko
    wpływ
    > sposób rozwiązania umowy, choć w moim wypadku i tak chyba nie przysługuje
    > (pracuję ponad pół roku).

    To Ci nie przysługuje zasiłek.
    Gdybyś jednak pracował ponad 365 dni to i wypowiedzenie i porozumienie stron
    z tym właśnie sformuowaniem daje Ci prawo do zasiłku.
    Porozumienie stron w tym wypadku może lepiej wyglądać ze strony przyszłego
    pracodawcy bo w świadectwie pracy nie będziesz miał powodu zwolnienia np
    "nie wywiązanie się z warunków umowy" jeśli w umowie o pracę miałeś jakieś
    limity miesięczne do wypełnienia. A lepiej chyba się tłumaczyć na przyszłych
    rozmowach z porozumienia stron? Zależy wszystko od sformułowań na dokumenach
    kończących Twoją pracę.