PracaGrupypl.praca.dyskusjezgodzić się na porozumienie stron? › Re: zgodzić się na porozumienie stron?
  • Data: 2003-12-10 14:52:29
    Temat: Re: zgodzić się na porozumienie stron?
    Od: "Bam" <N...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerzy (Dusk)" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:br6u29$gra$1@inews.gazeta.pl...

    > Zaraz zara, możesz to dokładniej wyjaśnić? Czyli rozwiązujemy umowę a
    dalej
    > pracuję i płacą? Nie mam kodeksu teraz pod ręką bo bym doczytał.
    >
    > Jerzy

    Nie tak.
    Jeśli pracodawcy zależy na pozbyciu się pracownika z firmy natychmiast może
    zwalniając go zapowiedzieć że mimo iż wypowiedzenie kończy się z dniem 31
    stycznia to on nie chce żeby pracownik świadczył mu swoje usługi od 1go
    stycznia.
    Czyli faktycznie nie pracujesz ale wynagrodzenie za ten miesiąc dostajesz.
    I na świadectwie pracy masz napisane że pracowałeś do 31 stycznia.
    W dużych firmach u nas jest to czasem praktykowane.