PracaGrupypl.praca.dyskusjezgodzić się na porozumienie stron? › Re: zgodzić się na porozumienie stron?
    From: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zgodzić się na porozumienie stron?
    Date: Wed, 10 Dec 2003 01:27:25 +0100

    Dnia 2003-12-10 00:27:21 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Jerzy Dusk* skreślił te oto słowa:

    > Firma chce mnie zwolnić, ale tak, bym od 1 stycznia już nie pracował;
    > mam tu 1-mies. okres wypowiedzenia.
    > Z tym, że szef "zaproponował" mi to dziś. Warunek jest taki, że sam
    > miałbym złożyć wypowiedzenie lub też odbyłoby się to za porozumieniem
    > stron - w imię dobrych stosunków, no i dostanę piekną opinię.

    Jesli Ty złozysz wypowiedzenie, lub odbedzie sie to na zasadzie
    porozumienia stron nie bedziesz mial prawa do zasiłku dla bezrobotnych.

    > Zatem wracając do sprawy - co będzie dla mnie korzystniejsze:
    > wypowiedzenie od firmy czy porozumienie stron? Biorę pod uwagę
    > złośliwość przełożonych (nieładna opinia, co może być jeszcze?)

    W swiadectwie pracy nie ma standardowo wypisywanej 'opinii', taka moze byc
    zamieszczona na wyraźne zyczenie pracownika. A i tak najczesciej zalatwia
    sie to za pomoca osobnego papierka pod tytulem - referencje.

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl