PracaGrupypl.praca.dyskusjezgodzić się na porozumienie stron? › Re: zgodzić się na porozumienie stron?
  • Data: 2003-12-10 08:00:30
    Temat: Re: zgodzić się na porozumienie stron?
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerzy Dusk" <vesper@bci[-].pl> napisał w wiadomości
    news:br5lm6$oc9$1@inews.gazeta.pl...

    > Firma chce mnie zwolnić, ale tak, bym od 1 stycznia już nie pracował;
    > mam tu 1-mies. okres wypowiedzenia.

    Sorry Winetu. Firma moze cie zwolnic najwczesniej w ten sposób, bys nie
    pracowal od 1 lutego. ZA caly styczen jeszcze pensje musisz dostac, chocby
    zwolnili cie z obowiazku swiadczenia pracy.
    Zgódz sie na wypowiedzenie miesieczne - zapis w umowie o formie rozstania
    nie ma i tak duzego znaczenia na tak wyglodzonym rynku pracy.
    Szef chce cie wyruchac proponujac porozumienie stron z data od 1 stycznia.
    Chce ci wlasnie 1 pensje urwac w ten sposób. Opinie od firmy zlosliwa mozna
    sadownie sprostowac tez...
    Bierz wypowiedzenie.

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"