PracaGrupypl.praca.dyskusjezgłoszenie do pracy - jakie?? › Re: zgłoszenie do pracy - jakie??
  • Data: 2003-02-16 16:25:00
    Temat: Re: zgłoszenie do pracy - jakie??
    Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mackosa napisał:

    > Jesli jestem powazny i szukam pracownika to pisze w ogloszeniu:
    > "prosze CV i LM w zalaczniku."
    > Jesli jestem powazny i szukam wspolpracownika to pisze w ogloszeniu:
    > "prosze o kontakt (...), prosze nie wysylac CV i LM."
    > Jesli nie jestem powazny to dostane pytanie od powaznego kandydata:
    > "W jaki sposob moge zglosic swoja kandydature ?"

    Odpowiem za siebie. Wysylam standardowy tekst w poscie pt:
    "Witam

    W odpowiedzi na Panstwa ogloszenie, przesylam swoje dokumenty. Gdyby
    zaistniala potrzeba ich przeformatowania (do txt, rtf), jestem do
    dyspozycji.

    Pozdrawiam"

    W zalaczeniu dolaczam pliki *.doc z CV i LM. PDF-u nie wysylam, bo nie
    mam odpowiedniego (jakies mam, ale niezbyt udane) darmowego (nie
    pirackiego Adobe Distilera) programu do ich robienia z polskimi
    znaczkami, a pliki txt i rtf troche sie zawsze "rozchodza". Moze jestem
    niepowazny (bo zadnej odpowiedzi, oprocz jednej firmy nie dostalem), ale
    wole tak niz zastanawiac sie, czy niepowazny pracodawca oleje
    odpowiadanie powaznym kandydatom i skorzysta z postow otrzymanych od
    niepowaznych kadnydatow, za to dolaczajacych wszystkie potrzebne pliki w
    pierwszym poscie.

    Flyer