PracaGrupypl.praca.dyskusjezdjecie w CV › Re: zdjecie w CV
  • Data: 2004-11-10 17:44:11
    Temat: Re: zdjecie w CV
    Od: "Zbigniew K" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lepiej nie dawać, chyba że chcesz zostać modelem albo statystą. W każdym
    innym przypadku o zatrudnieniu będą decydować nie kwalifikacje a subiektywne
    odczucia decydentów. Czasem możesz się narazić na koszty bo będą chcieli cię
    tylko obejrzeć a nie zatrudnić.
    Słyszałem o przypadkach kiedy szef z nudów wysyłał ogłoszenie by sobie
    pooglądać młode dziewczyny!
    pzdr, bezofen