PracaGrupypl.praca.dyskusjezdjecie w CV › Re: zdjecie w CV
  • Data: 2004-11-16 12:24:49
    Temat: Re: zdjecie w CV
    Od: "vaio" <h...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A wiec tak - moje CV zajmuje 50 kB :)
    zdjecie jest małe, w prawym górnym rogu.

    To nie jest tak, że jakoś upieram się i na siłę chce wciskać to zdjecie -
    tyle, że jak juz pisałam - uczono nas, że tak należy...no i staram sie do
    tego stosować.
    Wysyłajac gdzieś dokumenty w kopercie - równiez dołaczam to samo CV.
    Chciałabym dowiedzieć się jak patrza na to rekrutatorzy - bo byc może według
    "ludzi z tej drugiej strony" umieszczanie zdjecia jest nie
    wiem...nachalnością, prowokacja...

    Pozdrawiam
    vaio