PracaGrupypl.praca.dyskusjezasilek przedemerytalny a urlop bezplatny › Re: zasilek przedemerytalny a urlop bezplatny
  • Data: 2003-12-23 08:36:24
    Temat: Re: zasilek przedemerytalny a urlop bezplatny
    Od: q...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > ps. to juz ktorys z kolei projekt ustawy, poprzednie bylu zupelnie
    > odjechane, ciezko bylo sie w nich polapac, mimo ze pracuje w sluzbach
    > zatrudnienia 8 lat

    Jezu - ale czad ...
    Przebrnąłem przez te mądrości i faktycznie stawia to kwestie w zupełnie innym
    kurna świetle.
    ;)

    Ale nie moge wykapować jednej sprawy. Chodzi o możliwość "dorobienia sobie" 75%
    najnizszej emerytury (do 414,50zł). Czy osoby ktore nabeda prawa do swiadczenia
    przedemerytanego na obecnych zasadach po wejsciu tej ustawy tez beda mogły
    sobie dorobić ???

    I gdzie w treści nowej ustawy o tym mowa ???

    Pzdr
    RK