PracaGrupypl.praca.dyskusjezasilek przedemerytalny a urlop bezplatny › Re: zasilek przedemerytalny a urlop bezplatny
  • Data: 2003-12-22 17:54:38
    Temat: Re: zasilek przedemerytalny a urlop bezplatny
    Od: "Jean" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A skąd ta informacja ?
    > Mam przed oczami projekt ustawy o zmianie ustawy o przeciwdziałaniu
    bezrobociu
    > i mówią tam, że wysokość świadczenia przedemerytalnego wynosi (ma wynieść)
    90%
    > kwoty emerytury - nie mniej niż 120% kwoty zasiłku. Nie doczytałem nic o
    kwocie
    > 600zł.

    informacja z ministerstwa ;)
    http://www.mpips.gov.pl/pliki_do_pobrania/projekt_us
    tawy_o_promocji_zatrudnienia_1_grudnia_03.rtf -
    nowa ustwa o bezrobociu, przepraszam o promocji zatrudnienia

    http://www.mpips.gov.pl/pliki_do_pobrania/projekt_us
    tawy_o_swiadczeniach_przedemerytalnych.rtf -
    art.3 ust1. ustawy o swiadczeniach przedemerytalnych ;)

    to o czym piszesz to stara, bardzo stara ustawa

    ps. to juz ktorys z kolei projekt ustawy, poprzednie bylu zupelnie
    odjechane, ciezko bylo sie w nich polapac, mimo ze pracuje w sluzbach
    zatrudnienia 8 lat

    Jean