PracaGrupypl.praca.dyskusje › zasady dawanai ogloszen na pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2002-07-22 16:43:02
    Temat: zasady dawanai ogloszen na pl.praca.oferowana
    Od: "BoBs" <b...@i...pl>

    Chcialem zamiescic ogloszenie pl.praca.oferowana
    ale okazuje sie ze tam nalezy spelnic okreslone moi zdaniem
    troche bezsensowne warunki. Np. trzeba podac, nazwe i adres firmy.
    Mysle, ze nie powinno to byc wymagane. Jakiemu celowi ma sluzyc
    podawanie adresu firmy? Szczegolnie, ze dokladnie byl podany
    rodzaj pracy (stala, etat), potrzebny ktos do przyuczenia, najlepiej
    niepelnosprawny, itd. I takie wlasnie ogloszenie zostalo odrzucone
    przez moderatora??? Czemu to ma sluzyc?
    Szczerze mowiac jestem dosyc zaskoczony.
    Wydrukowanie ogloszenia np. przez GW z nr telefonu powoduje
    calkowite zblokowanie wszystkich linii w firmie na kilka dni.
    Podanie tam adresu, zdecydowanie dezorganizuje prace firmy
    tez na kilka dni. Podanie nr komorkowego, uwazam za nieetyczne,
    niedosc ze ktos nie ma pracy to ma jeszcze wydawac spore pieniadze
    na telefon. Wiec wymyslilem net, a tutaj tez tak samo :-(((
    No i co wy na to???
    Pozdrowienia
    BoBs

  • 2. Data: 2002-07-22 17:07:37
    Temat: Re: zasady dawanai ogloszen na pl.praca.oferowana
    Od: "pinky" <w...@g...pl>

    mam ten sam problem :-(
    skopiowalem sobie czyjes ogloszenie, wstawilem swoje dane i... gowno :-)
    cos chyba chlopakom do glowy uderzylo :-))

  • 3. Data: 2002-07-22 18:25:11
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > mam ten sam problem :-(

    nie panikujcie.
    FAQ/zasady "pisane" sa jakie sa, bo ich zmiana wymaga dyskusji
    na pl.praca.dyskusje i to z udzialem wielu osob, a potem jedoznacznego
    wyniku glosowania, w ktorym musi wziac udzial wiele osob.
    Jesli uda sie komus taka dyskusje/glosowanie przeprowadzic, to reguly
    mozna zmienic. nic prostszego ;-)))

    w...@g...pl trafil na grupe 21.06
    i to jedyne ogloszenie _nadane_ z domeny gay.pl w ciagu ostatniego roku
    jakie do mnie trafilo
    bobs@ nic na grupe od roku nie przyslal.

    Zasady z FAQ traktuje dosc luzno, __naprawde__ wymagam jako absolutnie
    nieprzekraczlane minimum: miejsca pracy i stanowiska (rodzaju pracy) w naglowku.
    reszta jest traktowana ulgowo.
    Druga sprawa ostro pilnowana to czestotliwosc powtorzen oferty
    takiej samej lub bardzo podobnej - FAQ glosi 3 miesiace, ja stosuje 1-2
    jako badany/e na okolicznosc powtorzen.

    Na wszystko co jest wysylane na grupe - i nie jest crosspostem, spamem -
    a co nie trafia na grupe, udzielam jakiejs odpowiedzi odmownej. Chyba ze
    sa problemy z adresem, albo jest to 15 raz powtorzona w ciagu 3 dni oferta
    i odpisywalem juz na nia w ciagu ostatniego tygodnia...

    Nastepna sprawa, to ze nie dyskutuje dluzej niz 1 mail z ludzmi, ktorzy
    nie potrafia zozumiec prostego tekstu w jezyku polskim (lub polskawym).
    Jesli ktos na moja odpowiedz
    "w tytule (naglowek, subject) musza znajdowac sie dwie informacje:
    - miejsce pracy -> tego brak
    - stanowisko/rodzaj pracy"
    odpisuje, ze przeciez miejsce bylo _w tresci_ (podkresenie moje) to nie moze
    liczyc na dalsza wymiane maili.

    Tak wiec jesli mascie jakies problemy, to napiszci _konkretnie_
    - co wyslaliscie, jaka odpowiedz otrzymaliscie. I czy na pewno wyslaliscie
    tam, gdzie sprawdzacie czy jest ;-) - pomylka ludzka rzecz, a archiwum
    wszystkiego co przychodzi na grupe mam, wiec moge sobie je przegrepowac,
    zeby powiedzic komu/co na jaki adres poslalem i dlaczego ;-).

    pozdrawiam

    Roman Kubik vel moderator p.p.o.

  • 4. Data: 2002-07-22 19:52:01
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Mon, 22 Jul 2002 18:43:02 +0200, "BoBs" <b...@i...pl> wrote:

    >Chcialem zamiescic ogloszenie pl.praca.oferowana
    (...)

    Eee tam - widziałem ogłoszenia bez podanej nazwy czy adresu
    pracodawcy. Więc chyba się da.

    PS: A kogo szukasz?? ;-))

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 5. Data: 2002-07-22 22:04:18
    Od: "BoBs" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wyniku glosowania, w ktorym musi wziac udzial wiele osob.
    > Jesli uda sie komus taka dyskusje/glosowanie przeprowadzic, to reguly

    Chyba nie sadzisz ze wysle takie ogloszenie
    z frikowego konta. Zbyt duzo mam szacunku
    dla ludzi poszukujacych pracy.
    Ogloszenie bylo z konta mojej zony (platnego),
    ale nie firmowego, z powodow jak podalem wyzej.

    Pozdrowienia
    BoBs

  • 6. Data: 2002-07-22 22:17:59
    Od: "BoBs" <b...@i...pl>

    Użytkownik "jerzu" <n...@j...one.pl> napisał w wiadomości

    > (...)
    >
    > Eee tam - widziałem ogłoszenia bez podanej nazwy czy adresu
    > pracodawcy. Więc chyba się da.
    >
    > PS: A kogo szukasz?? ;-))

    Niestety nic Jerzu dla Ciebie, ani Bellboya, a szkoda.
    Potrzebny jest ktos do pomocy dla mojej zony, do przyuczenia
    w DTP i jak pisalem najlepiej niepelnosprawny. A nie dla Was
    bo mala pensja (na poczatku) :-(
    Zona lekko sie zdenerwowala tegorocznym urlopem.
    Wyjechalismy tylko na dwa tygodnie, a za nami pojechal
    bus ze sprzetem komp. Polowe czasu urlopu normalnie
    pracowala. Maile smigaly przez gsm/gprs w obie strony
    az milo! Lacznie przeslalismy prawie 40 MB. No i kurierzy.
    No i czara goryczy przepelnila sie. Chcac miec w miare
    normalny urlop w przyszlym roku musi kogos miec.
    Moze kogos masz? To wal smialo. Oczywiscie
    praca na etacie, umowa warunki w miare dobre,
    no i najwazniejsze ktos moze zdobys doswiadczenie w
    dobrze platnej platnej dziedzinie. I w dobrej firmie.

    Pozdrowienia
    BoBs