PracaGrupypl.praca.dyskusje › pamiatka dla pracodawcy

  • 1. Data: 2002-07-22 16:04:55
    Temat: pamiatka dla pracodawcy
    Od: "pinowa" <p...@w...pl>

    witam,
    byly pracodawca mnie oczernia i wszystkie stare, niedociagniete sprawy
    zrzuca na mnie...
    wiec chcialbym pozostawic po sobie maly slad. dwa lata wstecz zaraz po moim
    zatrudnieniu pojechalem do centrali firmy ( inne miasto) na szkolenie (mam
    bilety PKP i pismo, ze bylem tam na szkoleniu) czy moge ubiegac sie teraz
    (wtedy pamietam obiecano mi delegacje, ale ktos o tym zapomnial) o zwrot za
    dojazd i delegacje? moja placa spozniala sie od 3 m-cy z wejsciem na konto o
    jakies 10 dni, co z tym fantem? w ogole czy sa szanse na wycisniecie ood
    nich choc zlotowki?

    Szczepan

  • 2. Data: 2002-07-23 11:49:29
    Temat: Re: pamiatka dla pracodawcy
    Od: "Leszek Pawlisz" <l...@p...pl>

    Witam

> [...]
    > jakies 10 dni, co z tym fantem? w ogole czy sa szanse na wycisniecie ood

    Sad Pracy podobno 90% tego typu spraw rozstrzyga na korzysc pracownika.

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz, Krakow

  • 3. Data: 2002-07-24 08:17:46
    Od: "Świat" <b...@p...com>

    Użytkownik "pinowa" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > byly pracodawca mnie oczernia i wszystkie stare, niedociagniete sprawy
    > zrzuca na mnie...
    > wiec chcialbym pozostawic po sobie maly slad.

    Z tego o wiem, to pracodawca ma OBOWIĄZEK wypłacić/przelać wynagrodzenie
    najpóźniej do dnia 10 następnego miesiąca. Co do wypłaty delegacji to
    należałoby sprawdzić po ilu latach takie roszczenie wygasa.
    I rzeczywiście sądy pracy w prawie 100% stają po stronie pracownika, dlatego
    czasem wystarczy pracodawcy przystawić nóż do gardła stwierdzając:
    ...spotkamy się w sądzie pracy! ( Ja tak załatwiłam sprawę z moim
    ekspracodawcą i poskutkowało).
    Pracodawcy dobrze wiedzą o tym za kim stają sądy ale wiedzą też i o tym, że
    pracownicy bojąc się że jak wyjdzie na jaw że się sądowali z pracodawcą to
    nikt nie będzie chciał ich zatrudnić więc robią co im się podoba.

    pozdrowienia