PracaGrupypl.praca.dyskusjezasady dawanai ogloszen na pl.praca.oferowana › Re: zasady dawanai ogloszen na pl.praca.oferowana
    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zasady dawanai ogloszen na pl.praca.oferowana
    Date: 22 Jul 2002 18:25:11 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    > mam ten sam problem :-(

    nie panikujcie.
    FAQ/zasady "pisane" sa jakie sa, bo ich zmiana wymaga dyskusji
    na pl.praca.dyskusje i to z udzialem wielu osob, a potem jedoznacznego
    wyniku glosowania, w ktorym musi wziac udzial wiele osob.
    Jesli uda sie komus taka dyskusje/glosowanie przeprowadzic, to reguly
    mozna zmienic. nic prostszego ;-)))

    w...@g...pl trafil na grupe 21.06
    i to jedyne ogloszenie _nadane_ z domeny gay.pl w ciagu ostatniego roku
    jakie do mnie trafilo
    bobs@ nic na grupe od roku nie przyslal.

    Zasady z FAQ traktuje dosc luzno, __naprawde__ wymagam jako absolutnie
    nieprzekraczlane minimum: miejsca pracy i stanowiska (rodzaju pracy) w naglowku.
    reszta jest traktowana ulgowo.
    Druga sprawa ostro pilnowana to czestotliwosc powtorzen oferty
    takiej samej lub bardzo podobnej - FAQ glosi 3 miesiace, ja stosuje 1-2
    jako badany/e na okolicznosc powtorzen.

    Na wszystko co jest wysylane na grupe - i nie jest crosspostem, spamem -
    a co nie trafia na grupe, udzielam jakiejs odpowiedzi odmownej. Chyba ze
    sa problemy z adresem, albo jest to 15 raz powtorzona w ciagu 3 dni oferta
    i odpisywalem juz na nia w ciagu ostatniego tygodnia...

    Nastepna sprawa, to ze nie dyskutuje dluzej niz 1 mail z ludzmi, ktorzy
    nie potrafia zozumiec prostego tekstu w jezyku polskim (lub polskawym).
    Jesli ktos na moja odpowiedz
    "w tytule (naglowek, subject) musza znajdowac sie dwie informacje:
    - miejsce pracy -> tego brak
    - stanowisko/rodzaj pracy"
    odpisuje, ze przeciez miejsce bylo _w tresci_ (podkresenie moje) to nie moze
    liczyc na dalsza wymiane maili.

    Tak wiec jesli mascie jakies problemy, to napiszci _konkretnie_
    - co wyslaliscie, jaka odpowiedz otrzymaliscie. I czy na pewno wyslaliscie
    tam, gdzie sprawdzacie czy jest ;-) - pomylka ludzka rzecz, a archiwum
    wszystkiego co przychodzi na grupe mam, wiec moge sobie je przegrepowac,
    zeby powiedzic komu/co na jaki adres poslalem i dlaczego ;-).

    pozdrawiam

    Roman Kubik vel moderator p.p.o.