PracaGrupypl.praca.dyskusjezaropki w McDonalds? › Re: zaropki w McDonalds?
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zaropki w McDonalds?
    Date: Fri, 4 Nov 2005 14:06:02 +0100

    Użytkownik "wacek" <w...@c...tam> napisał w wiadomości
    news:dkdjrv$k5l$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > głupie? a niby z jakiej przyczyny, wybacz nie znam cię, ale ja nie mam
    > nawet jednego powodu do tego żeby mieć jakiś sentyment do naszego państwa,
    > w wręcz przeciwnie, czuję wstyd że się tu urodziłem, jak pracowałem za
    > granicą nic

    Wspolczuje kompleksu.

    Niezaleznie od Twojego stosunku do Polski, wstyd mozna czuc za cos, co jest
    wina wlasna. Wstydzic sie mozna zlych ocen na studiach albo spowodowania
    stluczki po spozyciu. Miejsca urodzenia sobie nikt nie wybiera i zupelnie
    bez sensu jest wstydzic sie kraju czy miejsca pochodzenia. Funkcjonujace
    stereotypy przelamuje sie dosc szybko przy osobistym kontakcie, jesli sie im
    zaprzecza swoim postepowaniem.

    Nadmierna, przesadzona duma albo nadmierny wstyd z powodu jakiejs nie
    wybranej przynaleznosci oznacza tylko tyle, ze samemu nie ma sie nic do
    zaprezentowania i trzeba sie odwolywac do jakiejs duzej spolecznosci (albo
    odzegnywac sie od niej) zeby na tym budowac swoja tozsamosc, bo nie ma sie
    nic bardziej wlasnego.

    I.