PracaGrupypl.praca.dyskusjezaropki w McDonalds? › Re: zaropki w McDonalds?
  • Data: 2005-11-04 17:33:39
    Temat: Re: zaropki w McDonalds?
    Od: "wacek" <w...@c...tam> szukaj wiadomości tego autora

    > Może się włączę.
    > Pytanie jest kłopotliwe. Bo jakby się Ciebie ktoś zapytał za co kochasz
    > swoją matkę?

    to ty tego nie wiesz? matkę czy kogokolwiek za coś sie lubi, albo nie, jeśli
    masz takie dylematy to coś nie tak z twoją osobowością (bo chyba nie chcesz
    mi powiedzieć np: że dzieciak niedawno skatowany przez matkę i jej fagaza
    kochało swoją matkę tylko dlatego że go urodziłą?)

    > Muszą być jakieś konkretne powody?

    muszą, to takie dziwne?

    > A to, że nasz kraj to głównie niedouczone, mało zaradne społeczeństwo,

    wybacz, jakoś na całym świecie ceni się polaków za swą zaradność i dobrą
    pracę, więc nie wiem skąd to stwierdzenie?