PracaGrupypl.praca.dyskusjezaropki w McDonalds? › Re: zaropki w McDonalds?
  • Data: 2005-11-04 17:49:36
    Temat: Re: zaropki w McDonalds?
    Od: "wacek" <w...@c...tam> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja bym z tym polemizował. Czasem można sie wstydzić za nie swoje winy.
    > Pierwszy z brzegu przykład:
    > Ktoś kto ma ojca pijaka to wstydzi sie zapraszać kolegów do mieszkania.
    > Albo rodzic wstydzi się za swoje dziecko, kiedy ono nabroi.

    wyręczyłeś mnie, widać pani Imionie brakuje wyobraźni :O)

    a tak nawiasem do poprzedniczki, jak pytano mnie jacy są ogólnie polacy to
    wstyd mi było mówić że to kurwy i złodzieje (oczywiście że nie wszyscy,
    wyjątki zdarzają się nawet w ortografii:O), znam wielu wspaniałych polaków,
    ale jak to się mówi, jaskółka nie czyni wiosny), i taki głównie krążą
    stereotypy o polakach za granicą i niestety sami je utrwalamy (nie mam na
    myśli siebie ani wszystkich, ale zdecydowaną większość)