PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki,zarobki..

  • 31. Data: 2006-07-11 12:27:25
    Temat: Re: zarobki,zarobki..
    Od: "Pioter" <p...@S...pw.edu.pl>

    Użytkownik "Michał" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e903vg$uns$1@news.onet.pl
    > A w Polsce ktoś zatrudnia za przyzwoite pieniądze ???

    pewnie

    > hahahaha - 5 zł????

    jak widac Twoim rodzicom wystarcza nawet by ufundowac dziecku neostrade...

    pozdr
    pioter

  • 32. Data: 2006-07-11 14:25:16
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pioter" <p...@S...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Michał" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > pewnie

    > jak widac Twoim rodzicom wystarcza nawet by ufundowac dziecku neostrade...

    A skąd człowieku wiesz że jestem bezrobotny ? Napisałem tylko że mnie nie
    zatrudniają ...

  • 33. Data: 2006-07-11 16:18:21
    Od: "gg" <g...@g...pl>

    Użytkownik "frykow" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    gg napisał(a):

    > z tych co kupowali mieszkania 2 lata temu i wczesniej tak, ja
    > jesli tu zostane to bede chyba mieszkal na smietniku bo nie
    > mam 5-9 tys na m2 mieszkania + obowiazkowy garaz za 20tys
    Musisz mieć nowe mieszkanie w centrum Warszawy?? Do cholery,
    mieszkanie w bloku można kupić za 1000zł/m2, a w małych miastach za
    jeszcze mniej.

    a kto mowil o wawe, chodzilo o Gdańsk. Fakt moge kupic
    przy obwodnicy sa za 3.5 bodajze, ale oszczednosc pozorna
    bo codziennie odpada 1,5h na dojazd do pracy, a jesli by mi
    sie zamarzyl samochod to chyba musial bym go napedzac
    nogami.

    ps. stare mieszkania w popekanych blokach z wielkiej plyty
    tez kosztuja > 4 tys/m2

    oczywiscie moge kupic w jakichs "trabkach mniejszych" ale
    pracuje jako programista i mam 3k na reke wiec wole mieszkac
    tu z rodzicami niz byc bezrobotnym w jakiejs pipidowie.

    pozdro

  • 34. Data: 2006-07-11 16:31:10
    Od: "gg" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Laris" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "frykow" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > http://www.locumnet.pl/nieruchomosci-sprzedaz/mieszk
    ania--zielona-gora-008062001-1/

    > Czy te ogłoszenia są fikcyjne?

    niewiem ale nie widze tam daty, juz sie nie raz tak nabralem, ze cena
    byla atrakcyjna a potem sie okazalo ze to sprzed roku albo dwoch.

    pozdro,

  • 35. Data: 2006-07-11 16:34:29
    Od: "gg" <g...@g...pl>

    ..... A ceny, abstrachujac od wolnego rynku....

    niestety nie ma w pOLSCE wolnego rynku. Budowlancom zabrania
    sie budowac a prawnikom udzielac uslug prawnych za to podis notariusza
    kosztuje kilka tys zl. Mozna by mnozyc...

    kompletna paranoja

  • 36. Data: 2006-07-11 16:45:43
    Od: "max20001" <m...@g...pl>

    Użytkownik "gg" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "frykow" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > ps. stare mieszkania w popekanych blokach z wielkiej plyty
    > tez kosztuja > 4 tys/m2

    zgadza sie - to co sie dzieje w 3city to jakas paranoja, o sopocie nie
    wspomne nawet
    ale ceny w gdansku sa z kosmosu - 30 m2 w bloku z wielkiej plyty ktory
    rozsypie sie
    nim splacisz kredyt 140 tys., 55 m2 - 240 tys.
    jesli mieszkanie jest w nowym budownictwie blizej centrum - ceny oscyluja
    kolo 6k za m2
    na gdansku poludnie jest nieco taniej ale co z tego jesli bez samochodu z
    niektorych miejsc
    nie dojdziesz, nie wspominajac ze ludzie do pracy szybicej dojezdzaja z
    tczewa albo gdynii
    kolejka.... braku infrastruktury na nowych osiedlach przemilcze....

    oboje z dziewczyna jestesmy po dobrych studiach, kilka lat doswiadczenia,
    pracujemy
    w znanych duzych korporacjach zarabiamy po niecale 2k na glowe.....i tak
    sobie coraz
    czesciej mysle, ze k.... po co mi to wszystko, praca po 10-11 godzin, bez
    bonusow,
    cisnienie na maxa non stop, niczego sie jeszcze nie dorobilem, nie mam
    mieszkania, auta,
    w za sadzie nie mam nic..... k..... co ja tu robie.... to jest jakies
    chore..... przeciez nie o to
    w zyciu chodzi.....poki co narzekam, ale predzej czy pozniej przyjdzie taki
    dzien, ze zostawie
    to wszytko bez zalu i wyjade..... jest tyle fantastycznych miejsc ktore
    warto zobaczyc..... tylu
    ludzi, ktorych warto poznac.... siedzac w biurze od 8 do 19 kazdego dnia
    tracimy cos cennego....

    ....musialem sie wyzalic, k.... kolejny p.... tydzien w korporacji ;-\

    pozdro,
    m.

  • 37. Data: 2006-07-11 17:52:27
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Bremse napisał:

    > Co proponujesz?

    zlikwidowac zus.

  • 38. Data: 2006-07-11 17:54:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e8vovn$h60$1@nemesis.news.tpi.pl Pioter

    > a mnie to smieszy jak ktos mowi, ze za 800zl miesiecznie to on nie
    > przezyje
    Znasz przysłowie o śmiechu i poznawaniu po nim?

    > jesli faktycznie bezrobocie jest bardziej oplacalne niz praca to najwyzszy
    > czas zabrac nierobom przywileje i zasilki...
    A jakież to "przywileje" mają bezrobotni? Masz wiedzę jak to jest w innych
    krajach naszego regionu, albo w cywilizowanym świecie? To sobie porównaj.
    Nie usiłuj manipulować. Bezrobocie u nas może być bardziej opłacalne nić
    praca za najniższą krajową? Powiedzmy. Skoro tak, to najniższa krajowa
    powinna być wyższa. To proste.

    > na wegetacje skazuja sie ludzie o mentalnosci "mi sie nalezy"...
    Państwu od ludzi się należy?
    Należy.
    Ludziom od państwa też.

    Jotte

  • 39. Data: 2006-07-11 17:56:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e90of8$oh0$1@news.tkdami.net o`rety <o`rety@pl.pl>
    pisze:

    > zlikwidowac zus.
    Zaproponuj jeszcze źródło finansowania świadczeń dla obywateli, którzy
    nabyli już do nich prawo i bedzie OK.

    Jotte

  • 40. Data: 2006-07-11 19:08:37
    Od: "gg" <g...@g...pl>

    > Zaproponuj jeszcze źródło finansowania świadczeń dla obywateli, którzy
    > nabyli już do nich prawo i bedzie OK.

    to proste, z budrzetu panstwa (i tak jest to z niego finansowane),
    po za tym zrownac wszystkim do 1000zl, zwlaszcza gurnikom ,
    zomowcom i wojskowym. I tak obcny podzial emerytur jest niesprawiedliwy