PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki,zarobki..

  • 21. Data: 2006-07-11 10:16:12
    Temat: Re: zarobki,zarobki..
    Od: "Magda Turlej" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "camel" <g...@f...gotdns.com> napisał w wiadomości
    news:44b2bf97$0$22581$f69f905@mamut2.aster.pl...
> [...]
    cjalna_artykul/533481.html

    > To kto do cholery kupuje te wszystkie samochody i mieszkania? Sam zarabiam
    > wielokrotnie więcej i się pężę jak cię mogę. A tacy z tysiącem pińćset to
    > powinni w kartonie po mleku mieszkać... a wcale tak nie jest. Ot,
    > zdziwienie.

    Może należy wyciągnąć wnioski, ile razy przyjeżdżały osoby z poza W-wy i
    chciały pracować za 1000-1500 na rękę (ja mam dane z branży finansowej)
    dostawały pracę a potem zdziwienie, że nie starcza na wynajem i życie nie
    mówiąc o przyjemnościach.....
    Negocjując płacę trzeba zastanowić się czy warto za wszelką cene uprawiać
    dumping cenowy. Rozpaskudziliśmy pracodawców to teraz trzeba odczekać aż
    będzie mało pracowników....może coś się ruszy wtedy z płacami. Oczywiście
    umiejętności, wiedza, doświadczenie itp to narzedzia które pracownik musi
    posiadać by mimio ceny go wybrano.

  • 22. Data: 2006-07-11 10:17:04
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "frykow" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    gg napisał(a):

    > z tych co kupowali mieszkania 2 lata temu i wczesniej tak, ja
    > jesli tu zostane to bede chyba mieszkal na smietniku bo nie
    > mam 5-9 tys na m2 mieszkania + obowiazkowy garaz za 20tys
    Musisz mieć nowe mieszkanie w centrum Warszawy?? Do cholery,
    mieszkanie w bloku można kupić za 1000zł/m2, a w małych miastach za
    jeszcze mniej.

    No ja np mieszkam w Warszawie, wiec gdzie mialbym kupowac mieszkanie? W
    Lodzi? A ceny, abstrachujac od wolnego rynku, sa makabryczne... doganiamy
    Unie, szkoda tylko, ze nie zarobkami:)

  • 23. Data: 2006-07-11 10:29:42
    Od: "frykow" <f...@w...pl>

    Michał napisał(a):
    > już nie było ... A do stusunku ceny do otrzymywanych wypłat trzeba jeszcze
    > dorzucić ilość mieszkań potrzebnych na ilość mieszkań dostępnych.
    Rozwiń swoją myśl, proszę.

    Frykow

  • 24. Data: 2006-07-11 10:51:00
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@a...w.sigu.invalid>

    Laris napisal(a):

    > Ja kupilem mieszkanie uzywane 44m2 za 44 tys. Zbieralem na nie 6-7 lat
    > nieprzerwanie, a i tak musialem sie zapozyczyc na 12 tys. Cale szczescie, ze
    > kredyt mam nieoprocentowany. Na dzien dzisiejszy mam 750 zl (czynsz + rata)
    > oplat + prad + gaz. Do tego 40 zl internet i okolo 150 zl na dojazdy do
    > pracy. Zarabiam cale 1000 zl. Gdyby nie moja kobieta ktora zarabia AZ 650
    > zl, to jedlibysmy tynk ze sciany. Chociaz nawet z jej wyplata czasami ciezko
    > sie wyzywic.

    Pytanie kontrolne: Ile macie dzieci?

    PS A potem niektórzy się dziwią, że przyrost naturalny w Polsce spada...

    --
    Jacek Wojaczyński

    E-mail: http://cerbermail.com/?DYfRj6emBv

  • 25. Data: 2006-07-11 11:16:55
    Od: "Laris" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Wojaczyński" <k...@a...w.sigu.invalid> napisał w
    wiadomości news:slrn.pl.eb70it.3vvi53j.kocurek@www.slrn.z.pl...
    > Pytanie kontrolne: Ile macie dzieci?
    >
    > PS A potem niektórzy się dziwią, że przyrost naturalny w Polsce spada...

    ZERO. A bardzo bysmy chcieli. Tzn. teraz juz sie zdecydowalismy (27 lat),
    ale ja w glebi duszy caly czas mam obawe czy podolam finansowo. Niestety
    tego nie mozna odwlekac w nieskonczonosc.

    Laris

  • 26. Data: 2006-07-11 11:18:56
    Od: "Laris" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Laris" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ZERO. A bardzo bysmy chcieli. Tzn. teraz juz sie zdecydowalismy (27 lat),
    > ale ja w glebi duszy caly czas mam obawe czy podolam finansowo. Niestety
    > tego nie mozna odwlekac w nieskonczonosc.

    Dodam jeszcze do tych wszystkich moich wyliczen, ze jak kupilem mieszkanie
    to pierwsze co zrobilem to odcialem kablowke i telefon stacjonarny. Juz
    bardziej kosztow nie dam rady obciac :/

    Laris

  • 27. Data: 2006-07-11 11:57:15
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "frykow" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    Michał napisał(a):
    > już nie było ... A do stusunku ceny do otrzymywanych wypłat trzeba jeszcze
    > dorzucić ilość mieszkań potrzebnych na ilość mieszkań dostępnych.
    Rozwiń swoją myśl, proszę.

    Jeżeli będzie 10 chętnych na 1 mieszkanie to się nawet policytować mogą, ale
    jeżeli byłoby 10 mieszkań jeden chętny to sprzedający też to wiedzą i jeżeli
    chca sprzedac musza opuścić cenę ...

  • 28. Data: 2006-07-11 11:59:26
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pioter" <p...@S...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Michał" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > a mnie to smieszy jak ktos mowi, ze za 800zl miesiecznie to on nie
    > przezyje... a bez tych 800zl to ma latwiej?
    > jesli faktycznie bezrobocie jest bardziej oplacalne niz praca to najwyzszy
    > czas zabrac nierobom przywileje i zasilki...

    > na wegetacje skazuja sie ludzie o mentalnosci "mi sie nalezy"...

    > no popatrz, maja o 5zl za godzine wiecej niz Ty...

    > czlowieku, z takim podejsciem to ja sie nie dziwie, ze w Polsce nikt cie
    nie
    > chce zatrudnic za przyzwoite pieniadze...

    A w Polsce ktoś zatrudnia za przyzwoite pieniądze ??? hahahaha - 5 zł ????

  • 29. Data: 2006-07-11 12:19:49
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    > Inna sprawa. Wiecie jak ci (i ja) beda narzekac jak dobiegnie okres
    > ich pracy i przejda na emeryture/rente ? Zalozmy hipotetycznie, ze
    > osoba zarabia cale zycie po 800 zł przy innych czynnikach
    > niezmiennych (pkb, inflacja, ceny, etc, etc). Niby starcza jej na
    > wszystko, bo babcia ma mieszkanie ,kupuje opał, rodzice dofinansuja
    > zakup lodowki, czy czegokolwiek do domu. I teraz, jesli odchodzac na
    > emeryture dostanie 60-80% to jest to odpowiednio kwota 540 i 640 zł
    > do ręki a wowczas juz babcia czy rodzice nie pomoga bo ich nie bedzie.
    > Wowczas bedzie dopiero tragedia !

    usmiechnij sie, ponoc juz jest obliczone, ze naszego Panstwa nie bedzie stac
    na wyplate emerytur za ok 10 lat. tak wiec tragedii nie bedzie.
    ponadto coraz wiecej ludzi opuszcza Polske, wiec jesli nasz rzad nie zgodzi
    sie na zatrudnienie ekipy z bylego zwiazku radzieckiego, to nikt nie bedzie
    tutaj pracowac.
    swoja droga wg mnie to czysta kradziez. placisz cale zycie (podatki, zus
    itp) a na koncu masz jakis smieszny procent na zycie...
    --
    Jacek - j...@g...pl
    tel.: 505 57 99 63

  • 30. Data: 2006-07-11 12:20:36
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On 11 Jul 2006 02:26:29 -0700, "frykow" wrote:

    >Proszę bardzo, drugi link z googla, poniżej 2tys/m2:
    >
    >http://www.locumnet.pl/nieruchomosci-sprzedaz/miesz
    kania--zielona-gora-008062001-1/

    Dzięki! Widocznie coś słabo szukałem ostatnio - w przyszłym tyg. wyślę
    kogoś żeby pobiegał i pooglądał :-) Jeszcze jakbyś miał te za 1kzł/m2
    w Wawie (poza centrum), to w ogóle pełen wypas by był :-)

    >Czy te ogłoszenia są fikcyjne?

    Raczej nie, zresztą w przyszłym tygodniu będę wiedział.

    --
    pozdrawiam
    Bremse