PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki wykladowcy

  • 1. Data: 2007-11-05 11:17:41
    Temat: zarobki wykladowcy
    Od: tom <p...@o...pl>

    Hej,

    Orientujecie sie moze ile moze zarabiac wykladowca PRYWATNEJ,
    NIEPANSTWOWEJ uczelni, prowadzac zajecia o profilu informatyczno sieciowym.
    Wyksztalcenie: mgr inz. + certyfikacja CCNA + certyfikowany projektant
    sieci Molex.

    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2007-11-05 11:51:32
    Temat: Re: zarobki wykladowcy
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    On 5 Lis, 12:17, tom <p...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Wyksztalcenie: mgr inz. + certyfikacja CCNA + certyfikowany projektant

    moze Ci to cos da:
    kiedys "u nas" na wykladzie taki jeden "doktorek" sie wygadal, ze mgr
    inz. 50 zl/h a dr 80 zl/h
    [szkola: prywatna, profil: inforatyczny]

    pozdr.
    L.

  • 3. Data: 2007-11-05 15:56:50
    Od: yale <N...@g...com>

    > moze Ci to cos da:
    > kiedys "u nas" na wykladzie taki jeden "doktorek" sie wygadal, ze mgr
    > inz. 50 zl/h a dr 80 zl/h
    > [szkola: prywatna, profil: inforatyczny]

    Z czystej ciekawości:
    1h = 60/45 min?
    zarobki netto czy brutto?

  • 4. Data: 2007-11-05 16:02:33
    Od: Mirosław Habarta <M...@p...pl>

    yale pisze:

    > Z czystej ciekawości:
    > 1h = 60/45 min?
    > zarobki netto czy brutto?
    Z nieczystej ciekawości : Ile tych godzin ma rocznie ? Bo jak 210
    (pensum na państwowych uczelniach) to nie są to kokosy.

  • 5. Data: 2007-11-05 20:16:54
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    > Z czystej ciekawo ci:
    > 1h = 60/45 min?
    > zarobki netto czy brutto?

    nie mam zielonego pojecia, powiedzial po prostu "godzina", on sie
    "troche wygadal" a nie powiedzial
    w prost: "dzieci" ;) mgr i dr zarabiaja tyle a tyle ;)

    pozdr.
    L.

  • 6. Data: 2007-11-06 07:09:03
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    > Z nieczystej ciekawo ci : Ile tych godzin ma rocznie ? Bo jak 210
    > (pensum na pa stwowych uczelniach) to nie s to kokosy.

    ok, tylko, ze taki "doktorek" moze pracowac na roznych uczelniach,
    znam takich co pracuja na 3, wtedy to juz chyba sa kokosy.

    pozdr.
    L.

  • 7. Data: 2007-11-06 11:13:57
    Od: tom <p...@o...pl>

    Mirosław Habarta napisał(a):

    > Z nieczystej ciekawości : Ile tych godzin ma rocznie ? Bo jak 210
    > (pensum na państwowych uczelniach) to nie są to kokosy.

    Mysle ze godzin ma normalną ilosc, jak nie wieksza... Na studiach
    widzialem ich od rana do popoludnia, czyli jakies 8h/dziennie. Co nie
    oznacza ze zawsze mieli wyklady. Bo czasem takze dyzury dla studentow i
    inne tego typu siedzienie w swoim biurze. A w weekendy to niektorzy z
    nich bylo od 8-18. Wiadomo studia zaoczne - wiec pewnie inne stawki tez.

  • 8. Data: 2007-11-07 10:28:59
    Od: kondi <k...@g...pl>

    Dnia 05-11-2007, pon o godzinie 12:17 +0100, tom pisze:
> [...]
    > Wyksztalcenie: mgr inz. + certyfikacja CCNA + certyfikowany projektant

    wszystko to zależy od wielu czynników, choćby miasto, tytul naukowy, czy
    wielkosć i renoma uczelni, dodatkowo czy proponują ci etat, czyli
    zrobienie okreslonej ilosci godizn w roku akademickim (wtedy to co
    wchodzi do pensum oczywiscie jest liczone w etacie) czy proponuja umowe
    o dzielo badz zlecenie. zwykle uczelnie daj to drugie, wtedy platna jest
    kazda godzina - liczona jako godzina lekcyjna, czyli 45 minut. pracuje
    na kilku uczelniach, nie wiem jak dokladnie wyglada sytuacja z
    informatykami, na moich, nieinformatycznych wszyscy dostaja dokaldnie
    taka sama stawke za godzine, a roznice polegaja na tym czy ktos jest
    magistrem, czy doktorem, czy jeszcze wyzej. stawki na tych uczelniach
    dla magistra sa od 25 do 85 zl, dla doktora od 35 do 90, wszystkie
    brutto. interpretacja, cz prowadzacy cwiczenia ma prawo do umowy o dzilo
    z wyzszymi kosztami uzyskania przychodu i bez zusu, nalezy do uczelni,
    wykladowca nie ma nic do powiedzenia, za to samo na 2 uczelniach mam 2
    rozne umowy, bo wedlug jednej ksiegowosci tylko wykladowcy maja dzielo,
    wedlug drugiej kazdy pracownik dydaktyczny

  • 9. Data: 2007-11-07 21:38:31
    Od: "malarz2007" <m...@o...eu>

    Użytkownik "yale" <N...@g...c
    om>
    napisał w wiadomości news:fgneqv$mcm$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Z czystej ciekawości:
    > 1h = 60/45 min?
    > zarobki netto czy brutto?

    nie mam pojecia, czy netto, czy brutto, ale u mnie na uniwerku godzina to 45
    min :)

    pzdrw

  • 10. Data: 2007-11-11 14:38:24
    Od: "uC" <b...@u...uc>

    <l...@g...com> wrote in message
    s.com...

    > ok, tylko, ze taki "doktorek" moze pracowac na roznych uczelniach,
    > znam takich co pracuja na 3, wtedy to juz chyba sa kokosy.

    od pewnego czasu moga pracowac co najwyzej na jednej dodatkowej (poza
    panstwowa)

    pzdr.,
    uC