PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1 czy 3 miesięczny okres wypowiedzenia?

  • 1. Data: 2007-11-04 21:35:19
    Temat: 1 czy 3 miesięczny okres wypowiedzenia?
    Od: Rosio <r...@g...pl>

    witam

    jestem w takiej o to sytuacji, w firmie pojawił się nowy "menadżer" i
    restrukturyzację rozpoczyna jednym słowem od zwiększenia obciążenia
    pracowników, co prawdopodobnie doprowadzi do spięcia i w związku z tym
    jaki obowiązuje mnie termin wypowiedzenia skoro w firmie pracuje koło 4
    lat ale miałem 3 miesięczną przerwę (pracowałem w innej firmie a potem
    wróciłem) i czy jak dostane do podpisania nowe umowy i nie zrobię tego
    to czy wypowiedzenie umowy nastąpi z "winy" pracodawcy (zmienia warunki
    umowy) czy mojej (nie zgadzam się na nowe warunki)? Dodam że jestem
    zatrudniony na czas nieokreślony.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-11-06 00:12:41
    Temat: Re: 1 czy 3 miesięczny okres wypowiedzenia?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fgldus$7gv$1@news.lublin.pl Rosio <r...@g...pl>
    pisze:

> [...]
    > jaki obowiązuje mnie termin wypowiedzenia skoro w firmie pracuje koło 4
    > lat ale miałem 3 miesięczną przerwę (pracowałem w innej firmie a potem
    3 miesiące.

> [...]
    > wypowiedzenie umowy nastąpi z "winy" pracodawcy (zmienia warunki umowy)
    > czy mojej (nie zgadzam się na nowe warunki)? Dodam że jestem zatrudniony
    Możesz zatem otrzymać wypowiedzenie zmieniające, czyli wypowiedzenie
    warunków pracy i płacy wraz z propozycją nowych. Jeśli ich nie przyjmesz
    (musisz pisemnie odmówić w ciągu połowy okresu, brak odpowiedzi oznacza
    zgodę) wypowiedzenie stanie się wypowiedzeniem zwykłym, dokonanym przez
    pracodawcę.

    --
    Jotte