PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaka łatwa i lekka praca w budżetówce

  • 1. Data: 2007-11-04 22:28:52
    Temat: jaka łatwa i lekka praca w budżetówce
    Od: "Henrietta" <h...@p...onet.pl>

    Chce sie przeniesc do budżetówki. Szukam pracy lekkiej, niezbyt odpowiedzialnej
    i dobrze platnej jak na warunki budzetowki.
    Nie chce fiansow i ksiegowosci bo tam odpowiedzialnosc ani stanowisk
    politycznych bo tam zmiany.
    Cche sie gdzies zaszyc i dostukac do emeryturki w swietym spokoju. Co polecicie.
    Jaki pion urzedow, moze jakas szkola, szpital, moze zus czy nfz moze wojsko ?
    Moze jakies piony z integracji z UE, takie bez stresiku i jakiejs wielkiej
    odpowiedzialnosci. Myslalam zeby byc aystsemem moze jakiegos europosla i
    rozmawialam nawet bo mi mąż załatwił kontakt ale tam trzeba wyjezdzac a ja nie
    chce i zrezygnowalam.
    Mam perfect angielski certyfikat proficiency sredni niemiecki bez certyfikatów i
    obsluguje komputer - mam kurs i certyfikat.
    gdzie sie wcisnac ? Nie zeby bylo zle bo mąż jest zawodowym dyrektorem w
    przemysle ciezkim a ja nie chce sie nudzic, chce miec jakies towarzystwo w
    dzien- wiecie kawka, ploteczki jakto w urzedzie i miec jakac wlasna emeryture
    tak na spokojnie. Henia

  • 2. Data: 2007-11-04 23:15:54
    Temat: Re: jaka łatwa i lekka praca w budżetówce
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On 4 Nov 2007 23:28:52 +0100, "Henrietta" <h...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Chce sie przeniesc do budżetówki. Szukam pracy lekkiej, niezbyt odpowiedzialnej
    >i dobrze platnej jak na warunki budzetowki.

    Zagapiłaś się. Trzeba było zostać senatorem. Następna okazja trudno
    powiedzieć, kiedy (ale najpóźniej za cztery lata).

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 3. Data: 2007-11-06 08:06:08
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Henrietta wrote:

    > Chce sie przeniesc do budżetówki. Szukam pracy lekkiej, niezbyt
    > odpowiedzialnej i dobrze platnej jak na warunki budzetowki.

    He he, w budżetówce to wygląda tak, że pracują nieroby po 20 lat i nikt ich
    nie wyrzuci(i wcale nie krewni i znajomi królika), jak przyjdzie ktoś nowy
    to musi odwalać robotę za nich. Jak też weźmiesz się za nieróbstwo, to Cię
    wywalą, bo nic przecież nie robisz. Tam teraz na nieróbstwo trzeba mieć
    staż, czyli być kwalifikowanym nierobem. Wiadomość z pierwszej ręki.

  • 4. Data: 2007-11-06 11:38:55
    Od: "tumek" <t...@t...pl>

    jednostka terenowa w urzedzie miejskim..? Najlepiej ZUS ale tam ciezko sie
    dostac... Odradzam urzad skarbowy -tam ostatnio nerwowo jakos.

    --
    tumek