PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki testera oprogramowania

  • 1. Data: 2005-07-03 09:39:13
    Temat: zarobki testera oprogramowania
    Od: "Mateusz Gałek" <a...@o...pl>

    No wlasnie, jak sie wachaja zarobki na takim stanowisku ?

    pzdr.

  • 2. Data: 2005-07-03 10:10:19
    Temat: Re: zarobki testera oprogramowania
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > No wlasnie, jak sie wachaja zarobki na takim stanowisku ?

    A jak niby te zarobki mają się wąchać ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-07-03 11:04:28
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Mateusz Gałek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > No wlasnie, jak sie wachaja zarobki na takim stanowisku ?
    > pzdr.

    Mam nadzieję, że będziesz lepszym testerem oprogramowania
    od tego, który sprawdzał "Sentinel":
    http://bachus.org/inne/przejzyj.jpg

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 4. Data: 2005-07-03 12:10:31
    Od: "Mateusz Gałek" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Mateusz Gałek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    wahaja ...naturalnie ;\

    pzdr.

  • 5. Data: 2005-07-03 14:46:26
    Od: Beks <b...@p...onet.pl>

    Mateusz Ga?ek wrote:
    > No wlasnie, jak sie wachaja zarobki na takim stanowisku ?
    >
    > pzdr.

    seniortester 12 k PLN/mc
    b.

  • 6. Data: 2005-07-04 10:44:59
    Od: "yetimir" <yetimir#wytnij#@poczta.onet.pl>

    "Beks" wrote in message:
    > seniortester 12 k PLN/mc

    Jesli podana wysokosc pensji to zart to troche "niesmieszny"
    Jesli natomiast to prawda to powiedz jedynie ile lat trzeba pracowac w tej
    "wspanialej" firmie by byc seniortesterem i czy to jest praca w Polsce.

    Pozdrawiam
    yetimir

    P.S. Co do mojej opinii na temat zarobkow testera to sa one od 10 do 4 razy
    nizsze.

  • 7. Data: 2005-07-04 12:40:05
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > seniortester 12 k PLN/mc
    > b.

    To ile senior programmer zarabia w tej firmie ???
    Jarod

  • 8. Data: 2005-07-04 13:24:04
    Od: Kanta <k...@n...onet.pl>

    Użytkownik Jarod napisał:

    > To ile senior programmer zarabia w tej firmie ???

    stawiam 25k, ktoś przebije ;)

    papatki
    kanta
    ps:a może by się tak zatrudnić w tej firmie, człowiek powinien być
    mobilny ;)
    --
    czy to nie czas na małe conieco?
    tak to jest właśnie ten czas..

  • 9. Data: 2005-07-04 17:34:34
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > stawiam 25k, ktoś przebije ;)

    Chyba naprawde nie mowimy o polsce ;)
    Jarod

  • 10. Data: 2005-07-04 21:57:38
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Sun, 3 Jul 2005 11:39:13 +0200, na pl.praca.dyskusje, Mateusz Gałek
    napisał(a):

    > No wlasnie, jak sie wachaja zarobki na takim stanowisku ?

    Tak samo jak na stanowisku programisty, prawnika i architekta. Jak chcesz
    wiedzieć konkretniej to sensowniej zapytaj.
    A we Wrocku wśród moich znajomych wahają się w granicach 600-3500 netto.

    pzdr
    konlin