PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w LG Mława

  • 1. Data: 2005-07-02 09:47:08
    Temat: praca w LG Mława
    Od: "axg" <a...@w...pl>

    Witam, czy ktos moze wypowiedziec sie na temat pracy w tej firmie ? Chodzi
    mi o prace jako inzynier, warunki pracy, stosunek do pracownika ,
    przestrzeganie kodeksu pracy.

    Dziekuje i pozdrawiam

    --
    -->> axg <<--
    axg [at] o2 [dot] pl

  • 2. Data: 2005-07-02 21:48:30
    Temat: Re: praca w LG Mława
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    hm z tego co wiem to troszke tak zwanej sciemy tam jest
    ponoc wielu inzynierow konczacych PG w Wa-wie tam bylo i rezygnowalo
    Ponoc obowiazuje tam model japonski czy tam koreanski awans na inzyniera
    poczynajac od tasmy
    Relacje od znajomego takze sam nie wiem jak tam jest

  • 3. Data: 2005-07-03 16:25:57
    Od: "phantom_creek!" <p...@g...com>

    axg wrote:
    > Witam, czy ktos moze wypowiedziec sie na temat pracy w tej firmie ? Chodzi
    > mi o prace jako inzynier, warunki pracy, stosunek do pracownika ,
    > przestrzeganie kodeksu pracy.
    >
    > Dziekuje i pozdrawiam

    http://tc.ciechanow.pl/modules.php?name=News&file=ar
    ticle&sid=2854

    --
    CyberCulture_CyberLife_but_RealFriends_And_Clubbers_
    go_go_go_on...